A vörös vonal határán: veszélyes hónapok következnek, Magyar Péter terve nem hagy kérdőjelet

Történelmi időszak következik Európa életében, nagyon nem mindegy, hogy ki fogja vezetni Magyarországot 2026 után.

A vizsgálat pedig akár hat hónapig-egy évig is elhúzódhat.

Mint arról a Mandiner is beszámolt, szombaton tömegkarambol történt M1-es autópályán, amelyben öt kamion és 37 személyautó ütközött össze. Közülük 19 kiégett, egy személy elhunyt, 39 ember megsérült. Az eset kapcsán a Világgazdaság megkereste a Magyar Autóklub műszaki igazgatóját, Gátfalvi Csabát, aki azt mondta: a KRESZ előírásának megfelelően mindig a látási és útviszonyoknak megfelelően kell sebességet választani. Ezzel persze nem kerülhető el egy ilyen baleset, de a károkat jelentősen csökkentheti.
Rusznák András igazságügyi és gépjármű-közlekedés szakértő pedig azt nyilatkozta a lapnak: képkockáról képkocára haladva fogják elemezni a történteket, „ami 42 járműnél sziszifuszi munka. Ha voltak is féknyomok, azok a tűzben és a mentésben megsemmisültek, és az sem állapítható meg egyértelműen, hogy mi történt pontosan, amikor a porfelhőben eltűntek a járművek” – hangsúlyozta Rusznák.

Egyértelmű felelőst műszaki, szakértői eszközökkel nem fognak tudni megállapítani, a vizsgálat pedig akár hat hónapig-egy évig is elhúzódhat”
– tette hozzá.
Nyitókép: MTI/Lakatos Péter