DK – Ha van benzinársapka, az a baj, ha nincs, akkor az
Pár óra leforgása alatt 180 fokos fordulatot vett a DK kommunikációja a benzinársapkáról.
A kormány tegnap esti döntése után ma délután már a párt parlamenti képviselője Varju László jelentkezett be felháborodottan egy benzinkútról. A bejegyzéshez írt szöveg szerint
Varju szavai szerint a kormány a „legsunyibb módon” jelentette be a benzinársapka kivezetését és az intézkedéssel most kétszer többet kell fizetni a benzinért, mint a Gyurcsány-kormány idején. Varju azt már elfelejtett hozzátenni, hogy immár több mint tizenhárom éve nem Gyurcsány Ferenc a miniszterelnök, így nyilván eleve nem annyit kell fizetni a benzinért, mint 2010-ben.
„A benzinár-emelés csak rontani fog a magyar gazdaság és a magyar emberek, családok helyzetén” – mondta a DK politikusa, aki többször is újabb kormányzati megszorításnak nevezte az ársapka kivezetésével járó benzinár-növekedést.
A DK ezen kívül még egy külön posztban is felháborodottan nyilatkozott emelkedő benzinár miatt. Némileg ellentmondásos módon, hiszen
így például Dávid Ferenc, a párt gazdasági szakértője még a nyáron is arról beszélt, hogy akármekkora is legyen a benzin ára, az emberek akkor is ki fogják fizetni. De Dávid áprilisban is az ársapka ellen érvelt és annak kivezetését javasolta. Szavai szerint nyár végéig – lépcsőzetesen és „osztott teherviseléssel” – ki kell vezetni az üzemanyagárstopot, azaz mindenkit be kellene vonni a terhek viselésébe.
Barkóczi Balázs a párt szóvivője is kritizálta az árstopot, ahogy a Gyurcsány-kormány egykori államtitkára Horn Gábor is, akinek leginkább az fájt, hogy a kormány az intézkedéssel megkülönbözteti a magyarokat az uniós állampolgároktól.
Az ársapka eltörlését és az ezzel járó áremelkedést most támadó DK-s politikusok persze arról sem beszélnek, hogy
Európai viszonylatban továbbra is az alsó egyharmadban vagyunk az átlagosan 621 forintos benzin- és 686 forintos gázolajárra.
Még mindig Magyarországon kell az egyik legkevesebbet fizetni a benzinért
A szankciók igencsak beleszóltak az üzemanyagárakba, ám mi így sem panaszkodhatunk: Magyarország az üzemanyagárakat tekintve az alsó egyharmadban van, itthon még mindig megéri tankolni.
Összesen 150 komment
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!
A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
Hozzászólás szerkesztése
Jellemetlenek.
Varjú!
Mielőtt nyilatkozol ,miért nem olvasod el Gyurcsány, publikálásra váró Manifesztumát. Abban a pártelnök keményen nekimegy az európai gazdaságot szakadékba lökő amerikai imperializmusnak, annak brüsszeli kiszolgálóinak, az ukrán háborút kirobbantó globális nagytőkének. keményen elítéli a nagytőke energetikai spekulációit, Európa leválasztását az olcsó orosz energiáról. Gyurcsány támogatja Orbán lépéseit, s egyben felajánlja a közös nemzeti kormány felállítását az idegen érdekek elleni harc jegyében. A DK baloldali fordulatot vesz, felmondja barátságát a burzsoáziával.
Károg a varjú a jegenyén!
A fetrengős Varju mást sem tud, csak kár, kár, kár!
Bejelentkezés