Balogh Ákos Gergely lesz az Index egyik főszerkesztő-helyettese

2020. augusztus 22. 5:25

Írta: Kereki Gergő
Lapunk volt főszerkesztője az Indexhez igazol.

Információink szerint Balogh Ákos Gergely, a Főszerkesztők Fórumának elnökségi tagja, a Mandiner volt főszerkesztője, a Corvinus Egyetem volt kommunikációs igazgatója lesz az Index egyik főszerkesztő-helyettese.

Korábban Balogh volt a Fidelitas-lapként indult Ufi (Utolsó figyelmeztetés), majd az abból kinőtt Reakció főszerkesztője, de foglalkozott honlap-üzemeltetéssel is, 2010 és 2014 között az orbanviktor.hu oldalt is vállalkozása működtette. Könyvkiadásban is aktív, a Reakció Kiadó Kft. tulajdonosa, így többek között a Máglyatűz című geopolitikai thriller kiadója.

Korábban a Media1 írta meg, hogy az Index főszerkesztője Szombathy Pál, az egyik főszerkesztő-helyettese pedig Kitzinger Szonja újságíró lesz.

Fotó: Földházi Árpád

Összesen 404 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.

Azért ez gusztustalan.

Jó ez így.
Még jobb lenne, ha Balogh Ákos Gergely a közszolgálati médiát irányítaná.
Dankó-rádiókkal nem lehet 21. századot nyerni, csak mondom.
Totális hírszolgáltatásra van szükség.
1. Minden hírt, ami elsődleges módon hatással van az életre: KÖZÖLNI KELL.
2. Hasonló karakter-mennyiséggel kell a hír hátterét, kontextusát vázolni.
3. A ellenoldal reakcióját, ha van, szintén.

Nyugodj meg svájci konföderaszionista nemföderalista polgártárs, lehetségesnek kell látnod hogy (helyettesként) ő majd ezután a haladásnak megfelelő irányba fog járművükkel indexelni!

Turul2k2 repülj!

Helyettes lesz a közlés szerint.

"A jó újság a jó újságírótól függ?"

Oh nem ,a jó újság az általad említett Agostinus kétségekben ég , sőt a jó újság (444) a soros Igaz eszméitől függ. ;-)

Dull és a szerkesztőség lázadása is a Fidesz/kormány műve volt?...Hogy mi lesz az Indexből, azt egyedül a tulajdonosok döntik el.

Tény: Balogh Ákos Gergely kitűnő újságíró.

@zsoltkom
Magyarországon Orbán az alfa és az ómega az origó és a kordináta a rektasuenzió és a deklináció

30 ÉVE NEM VAGYTOK KÉPESEK SZEMBE ÁLLÍTANI VELE SENKIT...(Gyurcsány egy áruló és csaló...)

Orbán kincsként vigyázza gyurcsányit, mert ameddig a felszínen tudja tartani, addig nem fél a leváltástól.
Ezért nem volt elszámoltatás sem, bár a kampányban a limuzinszocialista luxusbaloldal elszámoltatása volt a legerősebb üzenete 10 éve.

Igen, de én a sokkal fontosabb közszolgálatiról beszélek.

Hát, egy ideje megy a propi pl. itt a mandin, hogy a FIDESZ-nek semmi köze az egészhez, Gyurcsánynak annál inkább, az Index sajtószabadsága abszolút biztonságban van, csak a hülye szerkesztőség hisztizik.

Ezt a hírt így kellett volna közölni, miután ismertetik az Átlátszó hírét:

"Nem tisztázott, az Átlátszó nem adott magyarázatot: a lap miért nyomoz a magyar kormány tagjai után, amikor azok szabadságukat töltik. Arra sincs magyarázata az Átlátszónak, ki finanszírozta a fényképezés költségeit, kinek a költségén követik a kormánytagokat."

Kb így.

Zavarja is a Pártot, hogy az RTL-t többen nézik mint a "közszolgálati" tévét.

Válaszok:
Türelem | 2020. augusztus 22. 11:36

Az indexnek napi másfél millió látogatója volt, ezért akarta a Párt annyira átvenni a hatalmat felette, mert ma az interneten elérhető információi a legfontosabb.

RTL....tudod egy ország intelligencia, kulturális szintjét tükrözi vissza az RTL nézettségi mutatója. Az értelmiség nem nézi.

Válaszok:
Gombóc XVI. Artúr | 2020. augusztus 22. 14:37

Annak a hírhedt TV vitának az elejét láttam, a Ripacs végtelen közönségessége, modortalansága átbűzlött a képernyőn. Még egy TV vitában is viselkedni kell, a modortalanság NEM lehet elviselhető, sok mindent lehet mondani, de megvan a módja, amit az otthon, az iskola, az egyéni izlés, a nagyszerű emberekkel való szerencsés találkozásokból szinte önkéntelenül átvettek felnőttkorra kialakítanak.

Hogy ebben mi volt a "lemosta", ahelyett, h. megmutatta volna egy üresfejű pojáca igazi arcát, azt nem igazán értem. Ki is kapcsoltam, tulajdonképpen olyan volt, amilyennek egy un. piaci kofát az ember férfiben elképzel.

Nem jutottam el addig. Kérném részletezni, ha lehetne. Lehet, h. kivételesen nem vagyok elég tájékozott, pedig az UFI-tól követem őket, előfizetők is voltunk. A Máglyatűz is tetszett, nagyon, noha ahhoz viszonylag kevés a köze, szerintem nagy kár, h. nem sikerült bevinni a köztudatba, h. meg kell venni, el kell olvasni, esetleg többször.

Aztán te honnan tudod, hogy mit néz az értelmiség??
Merthogy a nézettségi adatok szerint az értelmiség nagyobb arányban nézi az RTL-t mint a "közszolgálati" tévét.
Tudod, a tények makacs dolgok!!

Az, hogy annyi ember olvasta, nem jelentette azt, hogy minden szót elhittek.
Viszont sok olyat is olvashattak ott, amit a kormánypárti sajtóban nem.
Például a NER arisztokrácia és a haveri kör "munkásságáról" is sok infó jelent meg ott.

Nincs és nem is lehet. Ha te semmi FIDESZ-es befolyást nem érzel, amikor a mandi volt főszerkesztőjét nevezik ki az Index élére, akkor nem érzel. Én igen. Én azt látom, hallom, hogy a FIDESZ ebben az ügyben hazudik, mint a vizfolyás, és lábbal tiporja a sajtószabadságot. Cinikus gazemberek. Veled együtt. Bocsi.

... talán az lett..DEE HA úgy is lenne (de ez ún. controversial) akkor is releváns hogy sokkal-sokkal BÁG főszerkesztőségégi időszakát követően.

Hát ha az Info Rádióhoz hasonló híreket közölnek, akkor az olvasók nagyja megmarad. Az az adó ugyanis egész jól hallgatható.

Egy Elek István-i gerinctelen figura.....

"AZ Index ilyen cikkeivel legfeljebb a burokban született gyerekeket lehet hergelni."

Ehhez képest napi másfél millió volt a kattintások száma.
Vagy gondolod, hogy ennyi burokban született gyerek él Magyarországon?????
Te egy nagyon más világban élsz...

Hát ami a "kormánypárti sajtót" illeti, tavaly 109 helyreigazítási pert vesztettek el.
Sokkal többet mint az "ellenzéki" sajtó.

Papp Dániel hírt hamisított.
A többi stimmel.

Ez egy elég vegyes felvágott: ha abba az irányba mennek el, mint a baloldal által szétvert Vs. még akár jobb is lehet, mint az eredeti Index.

Ha jól tudom, iker fiai. Ha hallgattál volna, bölcsebb maradtál volna.

Eddig is ez volt. A Népszabóra és az Origóra is ezt mondtam. Attól, hogy Fletót útálom, és a balos politikai elitet tehetségtelen pojácáknak tartom, nem lettem a FIDESZ-es sajtónyomulás rajongója. De mint talán tudsz róla, akik döntéshozó helyzetben vannak, azok átléptek a véleményemen.

Ez csak egy szerény ténymegállapítás volt. Egy hónapja megy a bullshit, hogy az Index berogyasztása az balos belharc a Momentum és Fletóék között. Erre kinevezik BÁG-ot. Akinek ez nem okoz kognitív disszonanciát, annak a kognitív képességeivel problémák vannak. A macskámat pl. abszolút nem zavarja a dolog.

Cifrázhatod ahogy akarod, de Papp Dániel olyat mondott Kohn-Benditröl, ami nem volt igaz.
Vagyis hazudott a riportban, amit elmondott a tévében. Tehát nagy nyilvánosság előtt hazudott.
Ennyi.
Böszmére és hű fegyverhordozójára meg pont fekáliát helyezek.

Most kéne elővenni a nyomtatott Reakció azon példányát, amiben többek között Ergé és Turul munkásságának köszönhetően megjelent egy alternatív kormányprogram. Sajnos nincs már meg, pedig nagyon érdekes lenne tudni, hogy anno hogy vélekedtek a sajtószabadságról, az akkori sajtóviszonyokról.

Turul egyébként jó újságíró, komoly szakmai múlttal, de Ergé példája is mutatja, hogy minden és mindenki eladó.

Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés