Budapest szeret téged – megérkezett a főváros új LMBTQ-imázsfilmje

2019. november 3. 15:42
Az imázsfilm célja ugyanaz, mint az előzőnek: a sokat utazó és sokat költő melegek kedvelt célpontja legyen a magyar főváros.

2018 után idén is homoszexuálisoknak szóló imázsfilmmel jelentkezett a Pink Budapest (PB) – közölte egy héttel ezelőtt a Kreatív. A reklámipari portál írása szerint a PB mögött álló Humen Travel Turisztikai Egyesület immáron második alkalommal készítette el Budapest LMBTQ imázsfilmjét annak érdekében, hogy vonzóbbá tegye Budapestet az átlagnál többet utazó és költő meleg turisták számára szerte a világban. Mint kiemelik, amíg tavaly az egyedülálló melegek, addig idén a meleg párok állnak az imázsfilm fókuszában.

Összesen 160 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.

- Hangos a zene!
- Majd lejjebb vesszük a hangerőt
- Buzik
- Mit mondott?
- Csak azt mondtam, hogy MUZIK!

A buziosztag majd jól lenyomja a gonosz faszistákat!

Ez kell a budapesti "prolinak", meg a botmixereseknek.
Szivárványzászlót a Fővárosi önkormányzatra!
Öltözzön szivárványos öltönybe a Fővárosi Önkormányzat vezető!
Hajrá budapesti szivárványos "szex"!

Hadházy lovai is felvonulnak?

A budapesti egyetemista hét végén hazamegy és élménybeszámolót tart.
- Azt hiszem, a szobatársam meleg.
- Miből gondolod?
- Hát hogy becsukja a szemét ha megcsókolom.

Karácsony Gergő Szilveszter Horváth Csabával vezeti fel a vonulást?

Már jól körvonalazódik a lényeg. A városvezetéshez dunszt sincs, viszont van heccelés, hergelés, provokálás.
Oda se kell figyelni. Magasról kell tojni az összes jól szervezett szemétkedésükre, aztán megfelelő időben jól helyretenni kell tenni őket. Az a véleményem, rövidesen maguktól is taccsra teszik magukat, mert ebben "tehetségesek".

Ebben a reklámban Budapest az egyetlen - nagy - pozitívum, a többi csak ront rajta.

Gondolkodjunk üzletiesen, ahogy a szabad piacgazdaságban illik:

Ha Budapestre jönnek a buzik, akkor: nyerünk X db vendéget és veszítünk Y db vendéget. Mivel
a buzik sokkal kevesebben vannak, ezért Y > X. A helyes döntés tehát az, hogy Budapestet, mint
a heteroszexuálisok és a nagycsaládok fővárosát reklámozzuk. Hangsúlyoznám, ez tisztán üzleti
megfontolás.

Ez csak egy teszt beírás volt, kíváncsi voltam ki buzi és ki nem itt a fórumon.

A Viszkis is szerepel benne a köcsögjeivel?

Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés