Kennedy azt mondta: „Ne azt kérdezd, hogy mit tehet érted a hazád, hanem hogy te mit tehetsz a hazádért.” Mi is hasonló elv alapján gondolkozunk. Ezért nem beszélünk a nőkről. Nem félelemből, hanem mert nem tartjuk előrevivőnek. És ez működik. 130 ezer Facebook-követőnk közül több mint 25 ezer nő. A nők tehát értik és értékelik a törekvéseinket.
Gyakran hallani, hogy a nők a mai modern világban kevésbé szorulnak rá a férfiakra mint régen. Maguk is elő tudják teremteni a szükséges anyagi javakat, és a biztonságukat sem fenyegeti veszély. Nem ez az oka annak, hogy sokan nem találják a helyüket férfiként?
Ez szerintem a fogyasztói társadalom hatásának tudható be. Már csak anyagiakban gondolkodunk. Ki mit tud megtermelni, megvenni. Ezt én mérhetetlen butaságnak tartom. Az életünk lényege nem ez, hanem, hogy a gyermekeink és a jövő generációk boldogulását biztosítsuk. Boldogulni nem csak karrierben, anyagiakban lehet. A végső boldogság csakis a magánéletben van. Ha nem tudjuk megmutatni a gyermekeinknek, hogy férfi és nő hogyan működhet együtt szövetségben, akkor boldogtalanságra ítéljük őket, mert nem lesznek képesek normálisan kapcsolatokat teremteni. A férfiasság tehát a mintaadás szempontjából nélkülözhetetlen.
Ön tehát a férfiasságot minőségi fogalomként használja inkább?