A Ceglédi Zoltán VS Tóth Máté, Tibi atya kálváriáról röviden

Ceglédi Zoltántól itt is elnézést kérek, hogy információt osztottam meg arról, hogy miért nem szeretne vitázni Mátéval.

„Az idei év is bebizonyította, hogy az embereket a gyermekek sorsa érdekli igazán” – jelentette ki Papp Dániel, az MTVA vezérigazgatója.
Nyitókép illusztráció. Fotó: Pixabay
516 millió forint gyűlt össze a közmédia Jónak lenni jó! elnevezésű jótékonysági kampányában – hangzott el a Duna televízión a kampányt záró, vasárnap esti műsorban.
Az idén tizenharmadik alkalommal meghirdetett adománygyűjtő akció a Baptista Szeretetszolgálat munkáját, az általuk fenntartott törökbálinti Tábitha Gyermekhospice Ház működését és egy új hospice ház építését támogatja.
A közmédia 2012-ben szervezte meg először a Jónak lenni jó! karitatív kampányt, azóta minden évben támogat egy jótékony célt.
Papp Dániel, az MTVA vezérigazgatója elmondta, a Jónak lenni jó! egyik zászlóshajója a közmédiának, amelyben koncentrálódik a szeretet és az összefogás. „Egész évben készülünk rá, nagyon fontos kezdeményezés, évről évre terebélyesebb az összefogás, kevés műsor van, ami ennyi magyar embert megfog” – fogalmazott.
Beszélt arról, hogy sokan aggódtak, miként lehet az adománygyűjtés célját empatikusan tálalni úgy, hogy megfogja az embereket, de ne rázkódjanak meg. Gratulált a közmédia kollégáinak azért, hogy emberközelivé vált a téma, ami megnyitotta az emberek szívét – tette hozzá.
Azt mondta,
az idei év is bebizonyította, hogy az embereket a gyermekek sorsa érdekli igazán.
A vezérigazgató köszönetet mondott azoknak, akik adományt ajánlottak fel, akik részt vettek a mozgalomban. Azt ígérte, a közmédia megmutatja, hogyan épül fel a ház, és mindenki láthatja, hogy a legjobb helyre került az összegyűlt pénz.
Szilágyi Béla, a Baptista Szeretetszolgálat elnöke elmondta, minden álmukat felülmúlta az adakozás, az adomány lehetővé teszi a gyermekhospice ház építésének befejezését, és az egészségügyi, orvosi eszközök nagy részét is meg tudják vásárolni.
„Sokat segített a közmédia abban, hogy hogyan lehet jól megfogalmazni a célt, hogyan lehet elérni azokat, akiknek nyitott szíve van. Sokat beszélünk arról, hogy a Tábitha Ház ház nem csak az elmúlásról, fájdalomról szól, hanem az életről. A gyermekek üzenték azt, hogy mi az igazán értékes, mibe érdemes az energiánkat befektetni” – fűzte hozzá.
„Az volt az álmunk, hogy
azok a gyerekek, akik a kórházban, felnőttek között élték utolsó napjaikat, olyan helyet, méltóságot és szeretetet kapjanak, ami – furcsa a kifejezés – otthonos.
Olyan házat terveztünk, amely gyermekhely tud lenni, a gyerekek játszhatnak, rajzolhatnak, mesét hallgathatnak, és van játszótér. Szeretnénk, ha az új ház is egy otthon lehetne, ahol nem kórházi környezetben találják magukat a gyerekek és szüleik” – mondta a szolgálat elnöke.
Megemlítette:
az adományvonalra 370 ezer hívás jött, és kisebb összegektől a százmillió forintig érkeztek felajánlások.
Megszólaltatták Elijah Brownt, a Baptista Világszövetség elnökét, aki ellátogatott a szeretetszolgálat hospice házába. Az elnök azt mondta, az intézményben „áradt a szeretet, a gondoskodás, és a nagylelkűség, a rendkívüli szenvedés közepette a gyerekek mellé állhatunk”.
A műsorban elhangzott: a kampányhoz a mediaklikk.hu/jonaklennijo oldalon felajánlott, különleges tárgyakat – köztük egy olimpikonok által aláírt magyar zászlót – december 31-ig lehet megvásárolni, a 1355-ös adományvonalat pedig még hónapokig lehet hívni.
(MTI)