Idén év elején arról érdeklődtünk a Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (MKIF)-nél, van-e bármi fejlemény az ügyben, hiszen az ország gazdasági helyzete már jelentősen jobb állapotban van, mint egy évvel ezelőtt.
Az M1-es bővítésének kezdési időpontja nem változott. Legkésőbb jövőre, 2025. őszéig el kell indulnia a bővítésnek. Így tervezünk, így készülünk”
– közölte a Mandinerrel a társaság.
Ez a terv idén
Bár az M1-es teljeskörű felújítása még várat magára, érdeklődtünk afelől is, mely szakaszok vannak most olyan állapotban, hogy az idén felújítsák. Szimicsku László, a koncessziós társaság kommunikációs igazgatója lapunknak úgy fogalmazott, hogy márciustól kezdődnek a munkálatok a hazai autópályákon és autóutakon. Egyelőre még nem eldöntött, pontosan melyik nap kezdődnek meg a munkák, ezzel együtt az ideiglenes lezárások, sávelhúzások sem.
A társaság szerint az ütemezés február közepén, végén lehet meg, akkor fog kiderülni, pontosan hol és mikor kell számítani az úton folyó, tervezett munkákra.
A legtöbb munka az M7, M3, M1, M30, M35-ön várható. A tavalyi évben az MKIF Zrt. a legtöbb pályamunkát az M1-es, az M3-as és az M7-es autópályán hajtotta végre, nem hiába, ugyanis ezek vannak a leginkább igénybe véve.