Magyarország egy egészen exkluzív elitklub tagja lett

2024. január 18. 11:07

Mennyivel jobb lenne, ha a nyugat-európai liberális politikusok is két lábbal állnának a földön.

2024. január 18. 11:07
Szijjártó Péter
Szijjártó Péter
Facebook

„Tízéves termelési rekord dőlt meg tavaly az Audi győri gyárában, a 177 ezer autó kiemelkedő teljesítményt jelent. Magyarország neve most már végérvényesen egybeforrott az egész európai gazdaság gerincoszlopát adó modern német autóiparral. Az Audi fantasztikus teljesítménye mellett érdemes megnézni a Mercedes kecskeméti gyárának folyamatos bővítését és a BMW debreceni építkezését. Mindezeknek köszönhetően Magyarország egy egészen exkluzív elitklub tagja lett: mindössze három olyan ország van a világon (Kína és Németország a másik kettő), ahol mindhárom német prémium autómárka önálló gyárral rendelkezik. 

S bár a nyugat-európai politikusok egy része folyamatosan a kínai és az európai gazdaság szétválasztásának ideológiáját terjeszti, az élet szerencsére teljesen másként van: a német vállalatokat kiszolgáló nagy keleti – kínai és koreai – akkumulátorgyárak után Magyarországra hozza első európai autógyárát a világ legnagyobb – immár a Teslát is megelőző – elektromosautó-gyártó vállalata, a kínai BYD is. Mennyivel jobb lenne, ha a nyugat-európai liberális politikusok is két lábbal állnának a földön, s belátnák: a civilizált kelet-nyugat együttműködés a legjobb garancia a békére és a nyugodt fejlődésre.”

Nyitókép: Facebook

 

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 12 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Akitlosz
2024. január 19. 19:28
"a civilizált kelet-nyugat együttműködés a legjobb garancia a békére és a nyugodt fejlődésre." Na és mit fejlődött Magyarország 33 év alatt 1990. óta? Az 1990-es években még legalább téma volt a felzárkózás Ausztriához a közéletben. Már régóta nem az. A Fidesz a propagandistáival - mint például Kohán Mátyás - már Romániához meg Szerbiához hasonlíttatja az országot. Már hosszú távon sem perspektíva az ausztriait megközelítő életszínvonal. Ezek a német cégek a magyar dolgozóik munkáját SOHA nem fogják megfizetni. Faji alapon fizetnek, állampolgárság szerint. Azaz az ilyen cégek lefizetéséből a magyar adófizetők pénzéből, hogy Magyarországra jöjjenek gyártani Magyarországon jólét sohasem lesz. Az adót a magyar melósok fizetik, ezeknek a cégeknek az adója jelképes..
Akitlosz
2024. január 19. 19:21
Magyarul magyar autóipar nem létezik és így nem is lesz. Csak mert Magyarországon szerelik össze az olcsó munkaerő és az adókedvezmények miatt, attól ezek még német autók maradnak.
llnnhegyi
2024. január 18. 15:51 Szerkesztve
2023 szeptemberétől nyigok a katasztrofális Szalay Bobri Kristóf honvédelmi miniszter és Azbej Trisztan őrült ötletük ellen. A Szahel övezeti kaland, Csád! Ma bukkant fel először kormányinfón! Ketelyekkel téli kérdésre Gulyás Gergely zavaros magyarázatot adott. Pocsék, szar ötlet! Gyűjtöm az ellenzőket. Biztatóan alakul. 200 ezernél több az ellenző.
MaBaker
2024. január 18. 14:04
Csúcsra járatják az összeszerelő üzemet
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!