Dubai csoki: beütött, amitől az édesszájúak tartottak – lépett a Lidl!
Veszélyben az idei karácsonyi szezon slágertermékére.
Karácsony közeledtével ne legyünk szálka egymás szemében! – írták a „halháború” lezárására utalva.
Az elmúlt napokban éles halháború tört ki a Lidl és az Aldi között, ebben következett be egy újabb fordulat.
Ahogy arról a Világgazdaság is beszámolt, a Lidl ősz óta alkalmaz pénteki halnapot, amikor is eredetileg 15 százalékos kedvezményt kínált. Erre most reagált az Aldi és a csütörtököt nevezte ki a saját halakciója napjának 20 százalék kedvezményt kínálva. Azonnal megérkezett a Lidl válasza és a halpéntekeken már 25 százalékos akciót ajánlott. Az Aldi ezt megfejelte egy 30 százalékos árleszállítással, a Lidl erre válaszul halpéntekeken 25 százaléknál nagyobb árleszállítást alkalmaz.
A sorozatos akciózásnak köszönhetően a friss bőrös lazacfilénél a Lidlnél 5290, az Aldinál 5629 forintba kerül.
A csata újabb állomását, talán lezárását jelentheti az Aldi hivatalos Facebook-oldalán közzétett bejegyzés, melyben egy fricskát is tartogattak a konkurens cégnek:
Karácsony közeledtével ne legyünk szálka egymás szemében! Mindenkit várunk december 24-én is, ha csak egy Lidl bit.
Az első mondat határozottan a háború lezárására irányul, azonban a második mondat kicsit odaszúrt a Lidlnek, amiért a rivális zárva tart szenteste napján, ők viszont kinyitnak és ki fogják szolgálni a vásárlókat.
Nyitókép: MTVA/Bizományosi: Róka László