Itt kiderült, hogy a horvát segélyszolgáltatás sem tud több segítséget adni a magyarnál, újra autómentőre és többórás leállósáv melletti várakozásra kényszerültek Kálomistáék.
A producer szerint a kocsi nem biztonságos, az asszisztens szolgáltatás nem működik, a márka hazai vásárlójaként többszörösen cserben hagyva érzi magát, ezért az autóval kapcsolatos szerződés felbontására kényszerül. Visszaadja az általa életveszélyesnek tartott járművet, ragaszkodik a vételár visszafizetéséhez, és az okozott költségek, valamint az elszenvedett erkölcsi kár megtérítéséhez.
Bár Elon Musknak valószínűleg most nem ez a legnagyobb baja Európában, Kálomista mégis felháborítónak tartja, hogy egy tengerentúli világvállalkozás egyszerűen figyelmen kívül hagyja a magyar fogyasztóvédelmi szabályokat. A perektől nem idegenkedő producer szükség esetén jogi úton is kész megvédeni igazát, ám az eset kapcsán egy dokumentumfilm-sorozat lehetősége is megfordult a fejében – írja az Index.
Nyitókép: Földházi Árpád, Mandiner