Magyar beszállítókat károsított meg az egyik legnagyobb áruházlánc, nem maradt el a büntetés

Jókora bírságot szabott ki a GVH.

A légitársaság – többek között – tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot valósított meg.
A Kúria is helybenhagyta a Fővárosi Kormányhivatal döntését, így a fogyasztóvédelmi jogsértés miatt kiszabott 200 millió forintos bírságot a légitársaságnak meg kell fizetnie – közölte Budapest Főváros Kormányhivatala.
A hivatal által 2020 áprilisában indított fogyasztóvédelmi hatósági eljárás megállapította, hogy
a Ryanair DAC légitársaság a 2020. február 18-i Budapest-Gran Canaria járat késése kapcsán az ellátási és tájékoztatási kötelezettségét elmulasztotta, valamint tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot valósított meg.
A kormányhivatal feladata az, hogy mint fogyasztóvédelmi hatóság megvédje az utasokat, akikkel szemben tisztességtelen módon járt el a légitársaság – olvasható a közleményben.
Nyitókép: DANIEL KARMANN / DPA / DPA PICTURE-ALLIANCE VIA AFP