Kibékülne az újraválasztott Trumppal Zuckerberg: még a pénztárcáját is kinyitotta
„Nagylelkű” ajánlatot tett a Meta-vezér.
A lila párt a piaci ár töredékéért juthatott hirdetési felületekhez.
A Magyar Nemzet pénteki cikke szerint a Momentum legújabb óriásplakát-szerződését ugyanazon a nyomott áron kötötte a Street Fluence Kft.-vel, mint év elején. A lap azt írja: a vállalat szeptember 16–30-ig biztosít 195 plakáthelyet a pártnak országszerte, plakátonként nettó 46 800 forintért, így a teljes ár mindössze nettó 10,2 millió forintra rúg.
A Street Fluence Kft. ugyanis egy hónapra nettó 78 ezer forintot kér egy óriásplakátért, a felületet fél hónapra a teljes ár hatvan százalékáért biztosítja.
A többi reklámfelületet bérbe adó cégnél egy óriásplakát-felület havi díja átlagosan nettó 350–450 ezer forintba kerül, így a Momentum jóval a piaci ár alatt jutott reklámfelülethez.
A Magyar Nemzet az ügy kapcsán megkereste a pártot is, akik annyit válaszoltak, hogy
a törvényben előírtaknak megfelelően a szükséges dokumentumokat megküldtük a Kormányhivatalnak, amelyeket weboldalukon közzé fogunk tenni”.
A cikkben kiemelik azt is: a Momentum 2022-es választási kampánykiadásairól közzétett beszámolója szerint 99 millió forintot költöttek reklámtevékenységre, de a Street Fluence Kft.-vel kötött szerződés csak részben esett a hivatalos kampányidőszakra.
A Magyar Nemzet teljes cikkét a témában itt olvashatja.
Nyitókép: Mandiner/Trenka Attila