Drasztikus béremelés jön a bíráknál: a miniszter ismertette a részleteket
Tuzson Bence hangsúlyozta, a kormány nemrég elfogadott igazságügyi reformcsomagjában fontos szerepet kap a hatékonyság növelése is.
Kreitler-Sas Máté a közösségi oldalán örömködött annak kapcsán, hogy sikerült megfúrniuk a Déli Körvasút bővítési terveit.
Az LMP újbudai önkormányzati képviselője, Kreitler-Sas Máté a közösségi oldalán örömködött annak kapcsán, hogy sikerült megfúrniuk a Déli Körvasút bővítési terveit. A választók/kommentelők már messze nem ennyire örömködve fogadták a hírt:
„Én inkább azt mondom szégyelljék magukat. Harminc éves lemaradást oldana meg. A V0 megépülése után egy negyedére vissza fog esni a teher vonati forgalom,….Erre jönnek, hogy a hatásvizsgálat módszer…., meg a galamb neki repül az üvegfalnak.” – fogalmaz az egyik kommentelő.
„Ez azért jó, mert így még jó sok hosszú évig használhatjuk úgy a parkot, hogy élhetetlen,
éjjel az orráig nem lát az ember, a kutyák és gyalogosok között cikáznak a kerékpárosok, az elavult vasúti vágányok meg nulla rezgés- és zajcsillapítást adnak, ja, meg hála a jóságos égnek, ha bárhol a Fehérvári út és a Bartók között szeretnék átmenni a túloldalra, akkor szépen sétáljak el az egyik közúti csomópontig. Köszönjük!”
„Teljes mértékben a Déli Körvasút fejlesztése ellen vagytok?” – teszi fel a kérdést egy másik lakos.
„Nektek csak a rombolás az eredmény” – fakadt ki egy hozzászóló.
„Szóval a vasútfejlesztés meggátolása egy »zöld« lépés? Hihetetlenül szűklátókörű, szégyenteljes döntés” – állapította meg az egyik kommentelő.
„Fulladjunk bele a szmogba, mert az jó. Másrészt ne épüljön semmi, jó az úgy is”
Nyitókép: Kreitler-Sas Máté Facebook-oldala