Kálomista Gábor szerint amikor 2004-ben életbe lépett a filmtörvény, az elsősorban a film legyárttásának finanszírozására vonatkozott, ugyanakkor nem oldotta meg a filmforgalmazás problémáit. „Legyártjuk a filmeket magyar pénzből, de a termékek azonnal hátrányba kerültek a hazai piacon az összehasonlíthatatlanul tőkeerősebb amerikai produkciókkal szemben” – állítja a producer.
A producer szerint az, hogy a korábbi három forgalamzó helyét 805-ban a Cinema City vette át, a top10 amerikai produkció rendre leszorítja az európai és magyar filmeket a vetítések során.
„Forgalmazok és gyártok is filmeket, mindenkit ismerek ebben a szegmensben, higgye el, hogy ha valamihez, akkor ehhez értek. Tehát amikor egy filmet délelőtt tizenegykor, egykor, esetleg még háromkor, majd este tízkor vetítenek, azt senki sem fogja látni. Olyankor mindenki iskolában vagy a munkahelyén van. A Veszettekkel konkrétan ez történt. A Zuhanórepüléssel is. Erre én is berágtam, és azt mondtam, hogy nem kérjük a délelőtt tizenegyes előadást, csak azért, hogy elmondhassák, hogy adtak lehetőséget. Ez manipulatív, gonosz, hátsó szándékok által vezérelt módszer” – mondta Kálomista az interjúban.
A Budapest Filmhez tartozó hat moziból a Corvin egyetlen termében adnak egy délutáni előadást a premier hetében. A Cinema City még nem válaszolt
– jelentette ki a film kapcsán Kálomista Gábor aki szerint miután megkeresték a moziüzemeltetőket, azok eleinte örültek, de aztán „jöttek az üzenetek, hogy ha ezt levetítik, soha többet nem kapnak premierfilmet” – állította a forgalmazás körüli problémák kapcsán, ahol egyértelműen politikai nyomást érzékel.