„Scholz gyenge, egyszerűen nem olyan, mint Merkel” – váratlan helyről kapott pofont a német kancellár
![](https://cdn.mandiner.hu/2024/07/E9wvK5iECfB5E7BuTuLtfcG3V1wVrmkxn_KagegrjJg/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzkyYTY5MDZmMDJlNDQxYmQ4MDIxYjQ4YWIzNGY2MDU4.jpg)
Keményen beszólt az Economist a német kormánynak.
![](https://cdn.mandiner.hu/2024/07/E9wvK5iECfB5E7BuTuLtfcG3V1wVrmkxn_KagegrjJg/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzkyYTY5MDZmMDJlNDQxYmQ4MDIxYjQ4YWIzNGY2MDU4.jpg)
Az imázsfilmet az Európai Utazási Bizottság az Euronews-zal közösen készítette.
„We are Europe” címen készített turisztikai imázsfilmet az Euronews-zal közösen a European Travel Commission, amely bemutatja Európa szépségét, sokszínűségét, lelkületét. A kisfilmben több magyarországi helyszín is feltűnik, többek között Tihany és a Balaton is. A kampány célja az emberek kíváncsiságának és utazás iránti vágyának felkeltése. Arra szeretnék felhívni a figyelmet, hogy a különleges kontinens milyen egyedülálló szépségekkel rendelkezik, páratlan tájak, kultúrák, közösségek, örökség és történelem együttélésével – írja a mtu.gov.hu.