Radarral ellátott fékrendszer van a legújabb magyar buszban

2019. május 08. 13:03

Egyesíti a távolsági és a helyközi járatok kialakítását a mosonmagyaróvári Kravtex-Kühne legújabb típusa, amit szerdán mutattak be Zsámbékon, a 7. Busexpón.

2019. május 08. 13:03

A gyártó által kiadott sajtóközlemény megjegyzi, hogy az új Credobus Inovell+ típusú jármű utasterét és padlókialakítását műszaki paraméterek világviszonylatban is egyedülálló együttese jellemzi, ennek pedig jelentős súlycsökkentés lett a következménye, hiszen közel 1500 kilogrammal lett könnyebb az üres tömege, mint kategóriatársainak. .Kialakításában egyesíti a helyközi és a távolsági autóbuszok előnyeit, felhasználási területe ezért a legtöbb menetrendszerinti és különjárati alkalmazásra kiterjedhet a közlemény szerint,

A 13 méteres, 55 ülő utas szállítására alkalmas bemutatóbusz – gyártói értéken – kb. 15%-kal kevesebb üzemanyagot fogyaszt, és mintegy 8,5 tonnával alacsonyabb az éves CO2-kibocsátása. Kiemelik, hogy több mint 15-féle biztonsági rendszerrel van felszerelve az autóbusz, köztük radartechnológiás vészfékasszisztenssel, amely szükség esetén automatikus vészfékezés végrehajtására is képes. A fejlett biztonsági rendszerek iskolások szállítását is lehetővé teszik.

Közleményében a Kravtex-Kühne megjegyzi, reményeik szerint a rendkívül gazdaságos, környezetkímélő új magyar busztípusból 1-2 éven belül a közszolgáltatók alaptípusává válik, és az elődmodellekhez hasonlóan országszerte elterjed majd.

Összesen 4 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
KannibálTatárÚr
2019. május 10. 09:31
..."közel 1500 kilogrammal lett könnyebb az üres tömege"... Akkor miért nem repülőgépnek készítették?
kizökkentidő
2019. május 09. 13:16
+Radarral ellátott fékrendszer van a legújabb magyar buszban." Elalvásos baleset ellen nem sokat számít kormányzás nélkül.
IV. Fawkes
2019. május 08. 20:24
Remélem sikere lesz. Mármint itthon. Is.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!