Orbán bebizonyította alkalmatlanságát a vezetésre
Egy fröccsöntő kisiparos is tudja, hogy csak azt érdemes gyártani, amit el is tud adni.
A legnépszerűbb íz a vanília, majd a csoki, de a harmadik helyre a csoki-vanília kombináció mellé az eper is beférkőzött.
Több mint 26 milliárd forintot költünk jégkrémre, ekkora a jégkrémpiac Magyarországon – derül ki Nielsen piackutató cég Világgazdaság által közzétett felméréséből. A jégkrémpiac továbbra is jelentős, a figyelt 90 élelmiszer-kategóriából a top 20-ban kap helyet, annak ellenére, hogy a jégkrémfogyasztás az elmúlt évhez képest 5 százalékkal visszaesett. A magyarok által leginkább kedvelt íz a vanília, majd a csoki, de a dobogó harmadik fokára a csoki-vanília mellett az eper is fel tudott férni.
A felmérés szerint a dobozos vagy vödrös jégkrémek örvendenek a legnagyobb népszerűségnek, de jégkrémszegmensbe nem tartoznak bele sem a gombócos fagylaltok vagy fagyis sütemények, sem pedig a fagylaltporok. A 26 milliárdos fogyasztás a vendéglátás és a szezonális egységek nélkül értendő.