Az álhírek terjesztésével a vesztünkbe rohanunk: ijesztő gyakorlat terjed a közösségi oldalakon
Négyből három hírt anélkül osztanak meg a felhasználók, hogy elolvasnák. Íme, az álhírek terjedésének pszichológiája.
Titokban forgattak kedden a 444.hu ajtaja előtt a közmédia videósai. Ezt felfedezték a 444-esek és próbálták megtudni, kinek forgatnak.
Kedden délután ismeretlen videós jelent meg a 444-nek otthont adó házban, és amikor ezt észrevették a 444-esek, megpróbálták megkérdezni, kinek készíti a videót. Az operatőr fogta a kameráját és az arcát a készülékkel eltakarva ment ki a házból. Az utcán ott várta a kollégája, akivel együtt megpróbáltak minnél hamarabb elhagyni a helyszínt, miközben Bede Márton kérdezte őket, hogy kinek és minek készítenek videót.
Mivel nem kaptak érdemleges választ, kivéve annyit, hogy a közmédiától érkeztek, ezért feltették az MTVA Sajtóirodájának a kérdést, hogy az operatőrök mit kerestek ott. Az MTVA azt közölte, hogy „Ahogyan minden magyar médiaszereplő, kollégáink is csak a dolgukat végezték. Önöknél éppen vágóképeket készítettek a Médiaklikk c. magazinműsorunk legfrissebb adásához.(...)”