„Ez egy komoly tévéadó, nem egy bulvárcsatorna” – kiosztották a magyar riportert a meccs után

Nestor El Maestro nehezen kezelte az indulatait a vereség után.

A városi magán- és tömegközlekedést, valamint vasút- és buszállomást is magába foglaló komplexumot a föld alá vezetik a 4-es főút egy szakaszával együtt. Erről között együttműködési megállapodást Debrecen városa a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt-vel és a Nemzeti Fejlesztési Minisztériummal szerdán.
Papp László polgármester (Fidesz-KDNP), Nagy Róbert Attila, a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. vezérigazgatója és Tasó László, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium közlekedéspolitikáért felelős államtitkára írta alá szerdán a debreceni főpályaudvar előkészítéséről és megvalósításáról szóló együttműködési megállapodást.
Papp László polgármester elmondta, elviselhetetlen jelenleg a forgalom a főpályaudvar környékén, rengeteg személyautó, autóbusz és kamion használja az útvonalat. A jövőben a 4-es főút ezen szakaszát a felszín alá vezetik egy húszezer négyzetméteres pályaudvarral együtt, írta meg a Dehir.hu.
Nagy Róbert Attila NIF-vezérigazgató bejelentette, hogy tavasszal kezdődnek meg a munkálatok. A főállomáson belül a vasútállomás, a helyi és helyközi autóbusz állomás, a trolik és a villamos megállóhelyei is egymás mellé kerülnek. Ezen túl egy háromemeletes parkolóház, kerékpártároló és taxiállomás is épül.
A látványterveket az MTI adta közre.