Az áfavisszatérítés a szakértő szerint is komoly segítség a nyugdíjasoknak, de van még egy óriási előnye

Orbán Viktor világossá tette, megengedhetetlen a multiláncok árpolitikája, ha kell, újra jön az árstop.

A jövőben a reklámügynökségek nem állhatnak majd szerződéses kapcsolatban a médiacégekkel és nem alkalmazhatók a bónuszok – a Napi Gazdaság információi szerint egyebek mellett ezt tartalmazza a kormány legújabb előterjesztése, amely átalakíthatja a jövőben a reklámozás folyamatát.
A jövőben a reklámügynökségek nem állhatnak majd szerződéses kapcsolatban a médiacégekkel és nem alkalmazhatók bónuszok – a Napi Gazdaság információi szerint egyebek mellett ezt tartalmazza a kormány legújabb előterjesztése.
A kormány folytatja a reklámpiac működését meghatározó előírások átalakítását. A jövő évi adócsomag részeként fognak megjelenni az új reklámszabályozások. Az előterjesztés a jövő héten a képviselőház elé kerülhet.
Az új szabályozás szűkebb keretek közé szorítaná a reklámügynökségek tevékenységeit, például megtiltaná a médiaügynökségek fő bevételi forrását, a médiacégtől visszakapott bónuszt – írja a Napi Gazdaság. Az új rendszer így átalakíthatja a magyar reklámpiacot, illetve a reklámozás folyamatát. A jogszabály szerint tehát a reklámügynökségek csak a hirdetővel állhatnának szerződéses kapcsolatban, a különféle médiacégekkel nem. A szabályozás lényeges eleme még, hogy a reklámozó vállalkozás közvetlenül a médiumoknak fizetné ki a hirdetések közlésének ellenértékét. A szabályozásban a francia mintát vették alapul.