Két számmal leírható a teljes EU-s gazdaság: egyik tragikusabb, mint a másik
Elszomorító gazdasági elemzést közölt a Telegraph.
Totálissá válhat a médiaháború, ha a kormány valóban bevezeti az RTL-lel való békülés jegyében az ötszázalékos reklámadót, nyilatkozta a Népszavának Simicska Lajos. A tervezett 5 százalékos reklámadóval a kis- és közepes médiacégek fizetnék meg a nagyoktól kieső részt.
Egymondatos nyilatkozatot adott a Népszavának Simicska Lajos, számos jobboldali sajtótermék tulajdonosa: „Totálissá válhat a médiaháború, ha a kormány valóban bevezeti az RTL-lel való békülés jegyében az ötszázalékos reklámadót.”
A kormány új, 5 százalék körüli reklámadós elképzelése nem szüntetné meg a reklámadót, hanem általánossá és egykulcsossá tenné azt. Mint a Népszava írja, a kisebb kiadóvállalatok így nem mentesülnek a fizetési teher alól, de sokkal többe kerül majd az új adó a közepesen nagy médiacégeknek. Az RTL, a TV2 és a Sanoma ezáltal sokkal kevesebbet fizet, az így kieső 4,6 milliárd forintot azonban a többi médiacég fogja megfizetni.