A Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége (FEOSZ) – több civil szervezet akcióját is koordinálva – 2013. január 30-án több mint egy hónapig tartó nagyszabású médiakampányt indít a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) támogatásával – mondta Baranovszky György ügyvezető elnök kedden az MTI-nek. Hozzátette: a kampány célja, hogy a fogyasztók minél szélesebb körben megismerjék általános fogyasztói jogaikat, köztük azt, hova fordulhatnak probléma esetén panaszügyintézéssel, jótállással és szavatossággal, utazással, üzleten kívüli értékesítéssel, internetes vásárlással és a békéltető testületekkel kapcsolatban.
A FEOSZ ügyvezető elnökének tájékoztatása szerint a médiakampány során az említett témákban több mint 200 megjelenés keretében 20 másodperces televíziós és rádiós spotokat sugároznak Magyarország közkedvelt csatornáin, három közszolgálati és két kereskedelmi – az M1, a Duna, a Kossuth Rádió, a TV2 és a Class FM – adón. Baranovszky György kiemelte: törekedtek arra, hogy a bejátszások főműsoridőben kerüljenek adásba.