A közlemény szerint az elmúlt hét második felében és a hétvégén is főleg a szórakoztató műsorokat nézték legtöbben a közmédia csatornáin. A Nielsen Közönségmérés alapján 1 millió 326 ezer fős elért közönséggel a vasárnapi Magyarország, szeretlek! lett a közmédia legnézettebb műsora, de a második DTK Show sem marad el sokkal ettől a számtól 1 millió 159 ezer odakapcsoló érdeklődővel. A harmadik legnagyobb nézőtábort a Poén péntek vonzotta, 1 millió 15 ezer fővel – áll a a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap közleményében.
Az adventi időszakban karácsonyi ételkülönlegességet bemutató Gasztroangyalra 985 ezren voltak kíváncsiak, de jól teljesített az M1 két Disney-sorozata, az Egyszer volt, hol nem volt (806 ezer fős elért közönség) és a Bosszú (704 ezer fős elért közönség) is.
A Fölszállott a páva ismét a Duna legnézettebb műsora lett: a Dunán és a Duna Worldön azonos időben sugárzott népzenei és néptánc tehetségkutató első élő középdöntőjébe a lakosság 10 százaléka, összesen mintegy 1 millió néző kapcsolódott be.