Este olyan történik Szoboszlai Dominikkel, ami rég nem – és ennek minden magyar tiszta szívből örülhet
Spanyolországba utazik a Liverpool csapata.
Elégedett az RTL cégcsoport új csatornájának első heti teljesítményével: az RTL II átlagos 1-5 százalékos nézettségarányt ért el a 18-49 éves célcsoport körében. A Forró nyomon Máté Krisztinával egyes időszakaiban még az m1 vele párhuzamosan futó műsorát is megelőzte.
Pontosan 15 évvel az RTL Klub indulása után október 1-jén megkezdte adását az RTL II csatorna. A cégcsoport indulásra számos szolgáltatóval kötött megállapodást, ennek köszönhetően hétfőtől közel 1 millió háztartásban vált elérhetővé. A Nielsen által keddtől mért nézettségi adatok alapján az indulást követő napon főműsoridőben 1,06 százalékos (SHR) közönségarányt ért el a csatorna a 18-49 éves korosztály körében, amivel a Nielsen által mért magyar nyelvű csatornák versenyében a 17. helyet szerezte meg. Egész napos átlagot tekintve a 18. helyen végzett az RTL csoport legújabb kábelcsatornája.
Szerdán a legnézettebb RTL II-es műsor szintén egy hazai gyártású produkció lett: a Forró nyomon Máté Krisztinával átlagosan a kereskedelmi célcsoport 1,78 százalékát vonzotta. A műsor egyes időszakaiban még az m1 vele párhuzamosan futó műsorát is megelőzte. Ezen a napon 11:30 és 12:30 között az 50 évnél fiatalabb korcsoportban a negyedik legnézettebb csatorna volt az RTL II – közölte a cégcsoport. Az említett idősávban sugárzott Kaméleon című sorozat a csatorna második legnézettebb műsora lett, harmadik helyre pedig a szintén saját gyártású Vacsoracsata futott be, amely a 18-49 éves célcsoport 5 százalékát érdekelte.
Szintén jól szerepelt az RTL II Híradó, Rábai Balázs hírösszefoglalójára csütörtökön ebben az időben televíziót néző 18-49 éves korosztály 2 százaléka volt kíváncsi. Csütörtökön az Egy rém modern család című amerikai sorozatra a nézők 4,2 százaléka kapcsolt.