Agyhalottak
Elég csak rápillantani a kormánypárti sajtótermékekre, érzékeljük: a parancs egy központból érkezik.
Pénteken 150 ezres példányszámban jelent meg először a Boros Lajos és Bochkor Gábor nevéhez és rádióműsorához kötődő Bumeráng című hetilap, amely a tulajdonosok szerint fél éven belül a bulvárpiac meghatározó médiuma lehet. Boros és Bochkor eközben a rádióműsor folytatásáról, és egy tévéműsor elindításáról is tárgyal.
Október 12-én pénteken 150 ezer példányban jelenik meg először a Boros Lajos és Bochkor Gábor nevéhez és rádióműsorához kötődő Bumeráng című bulvárlap. A lap célközönsége az egykori műsor mintegy 1,2 milliós hallgatótábora. A tulajdonosok nem titkolt célja a Story Magazin konkurenciájává válni, és úgy vélik: a több mint kilencven százalékos márkaismertsége elegendő lesz, hogy a lap fél éven belül meghatározó szereplője legyen a piacnak. Az Index cikkéből az is kiderül: a Bumeráng ára a Story és a Best lapoké között, 220 forint környékén mozog majd, és a nagy, szaftos botrányok helyett barátságosabb cikkek fogják kitölteni az újságot.
Boros és Bochkor alkalmi szerzőként, illetve bulvártémaként tűnhet majd fel az egyes lapszámokban. A lap felelős szerkesztője az El Camino – Az út, ami hazavisz című könyv szerzője, Sándor Anikó lesz, és a szerkesztőség tagja Nichs Andrea, a Story Magazin korábbi munkatársa is. A lapot a Bumeráng Média Kft. adja ki, amelynek többségi tulajdonosa a többek közt a Vasárnapi Híreket is kiadó Geomédia, illetve 10 százalékos tulajdonrésze van a Neo FM egykori vezérigazgatójának, Földes Ádámnak is – számolt be az Index.
A portál úgy értesült: a Bumeráng online felületen is megjelenik majd, valamint már folynak tárgyalások a rádióműsor visszatéréséről is. Boros és Bochkor saját tévéműsora több csatornával kapcsolatban is szóba került.