Este olyan történik Szoboszlai Dominikkel, ami rég nem – és ennek minden magyar tiszta szívből örülhet
Spanyolországba utazik a Liverpool csapata.
Nielsen Közönségmérés Kft. néven folytatja tevékenységét az AGB Nielsen Médiakutató Kft. 2012. szeptember 10-től. A változás okára nem közölt adatot a cég.
Nielsen Közönségmérés Kft. néven folytatja tevékenységét az AGB Nielsen Médiakutató Kft. – számolt be az mmonline. A névváltozás 2012. szeptember 10-től lépett érvénybe. A Nielsen Közönségmérés Kft. egyéb elérhetőségei – cím, telefon, stb. – nem változtak – írták.
A portál emlékeztet: a cég jelenleg naponta több mint 2400, televízióval rendelkező háztartásban élő, 4 éven felüli személy nézettségi adatai alapján végzi felméréseit. A háztartásokban elhelyezett mérőműszerek minden éjjel telefonvonalon küldik be az adatokat a központba. A nézettség mellett a Nielsen ma már televíziós reklámköltési adatokat, valamint médiaelemző, tervező és kampány-utóértékelő szoftvereket is biztosít ügyfeleinek.