Magyar Péter foghatja a fejét: ezért nem tudott növekedni a Tisza Párt népszerűsége

A szakértők szerint olyasmit igyekeztek vitorlájukba fogni, amiből nagyon nem jött össze a politikai haszonszerzés.

A Sanoma öt márkája is elnyerte idén a Superbrands díjat, a Sanoma márka pedig második alkalommal kapta meg a Business Superbrands elismerést.
A Sanoma öt márkája is elnyerte idén a Superbrands díjat, a Sanoma márka pedig második alkalommal kapta meg a Business Superbrands elismerést – adta hírül a Marketinginfo. A Nők Lapját nyolcadszor, a Cosmopolitant hetedszer díjazták. Az idei év díjazottjai között volt még a HáziPatika.com és a Nők Lapja Café is: előbbi harmadik, utóbbi negyedik alkalommal kapta meg az elismerést. A díjazottak körébe első ízben bekerült a Marie Claire is – írták. A Sanoma Media Budapest idén másodszor lett Business Superbrands díjas.
A Marketinginfo emlékeztetett: a Superbrands díjakkal a legkiválóbb, legjobban teljesítő márkákat ismerik el egy szakértői bizottság döntése nyomán.
