Az Index újságírója szerint a sorozat alapvető problémája az volt, hogy sem a közszolgálati, sem a kereskedelmi média elvárásainak nem felelt meg. Mint írták, jellemzőek voltak az életidegen párbeszédek és helyzetek, és aki nem követte folyamatosan nyomon az adásokat, könnyedén elveszthette a fonalat. A portál szerint a kivitelezéssel is komoly problémák adódtak és rengeteg baki maradt az epizódokban.
A március 4-ei első két részt az AGB Nielsen mérései alapján a teljes népesség 6,8 százaléka, 358 ezer fő nézte, ezen belül a 18-49-es korosztályból 123 ezren. Ezt követően a nézőszám zuhanásnak indult: egy héten belül 36 ezerre esett azon 18-49 évesek száma, akik látták az adást. Az első hónapban csak egyszer sikerült elérni az öt százalék feletti közönségarányt, április közepére pedig a kezdeti nézők hatoda lemorzsolódott.
Urbán Ágnes, a Mérték Médiaelemző Műhely közgazdász szakértője az Indexnek azt nyilatkozta: „örvendetes fejlemény, hogy az MTVA önkritikát gyakorolt”. Hozzátette: „ha valami nem hozza azt a nézettséget, amit várnak tőle, akkor ott a műsor teljes átalakításáról vagy megszüntetéséről kell dönteni, de ez egy sorozat esetében csak a megszüntetés lehet. Ebben az esetben az MTVA az egyetlen jó döntést hozta” – vélte.