Sikeres volt az MTVA országjáró roadshow-jának első, székesfehérvári állomása, ahol sokan érdeklődtek az új arculati elemek iránt és több mint ötszázan „adták arcukat” a közmédia megújulásához. A rendezvényt követően Tóth István Zoltán, a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) kommunikációs igazgatója elmondta: a médiumok esetében sem újkeletű a roadshow műfaja.
„Mivel a közmédia új arculati elemei többet jelentenek, mint egy-egy logó, ezért ezeket szeretnénk közelebb vinni az emberekhez. Az úgynevezett land art elemekből készült egy-egy szobor, amelyek kivihetők a természetbe, vagy adott esetben egy-egy városban is bemutathatók. Továbbá egy LED-falat is felállítottunk, amelynek segítségével bemutattuk az új arculati elemeket és a megújulás filozófiai, kulturális hátterére is rávilágítottunk” – tette hozzá. Hangsúlyozta, új útra lépett az MTVA, ami a közösségi médiáról, az interaktivitásról szól.