Nagy dobások nélküli, rövid kampányra készül a Fidesz. A március 15-én induló intenzív kampány lényege, hogy ne menjenek bele semmibe, ami kockázatos lehet - így a miniszterelnök-jelölti vitába sem. A négy évvel ezelőtti „rosszabbul élünk” szlogen után idén az Obama-kampány üzenetét másolná a párt, mely a változásról és a reményről szólt.
Ezen felül a Fidesz alkalmazza az Obama-stáb technikáit is; levélben szólítja fel híveit, hogy adományokkal támogassák a pártot, nagy számban toboroz aktivistákat, illetve személyes kapcsolatot próbál kialakítani a választókkal, hogy meglegyen a kétharmad.
A párt országos listáját február végén hozzák nyilvánosságra, addig pedig tesztelik, hogy a jelöltek hogyan teljesítenek a kampányban. Orbán Viktor a választások előtti utolsó időszakban országjárásra indul, melynek célja, hogy a párt 3 millió szavazatot szerezzen.