Alternatív kis pártból nemzeti néppárttá vált, mely 2018-ban, valószínűleg sorban harmadik alkalommal fogja kínálni sikertermékét. Kérdés, hogy akciósan-e? Az elmúlt 27 évből azt figyelhetjük meg, hogy a pártidentifikációt elősegítő narancs-kék színdominancia teljesen eltűnt, vele együtt erősen összefügg az is, hogy a szimbolikus, humoros meggyőzésből a félelemre, esetleg státuszra ható, narratív üzenetközlésre váltott át a jelenlegi kormánypárt. Míg az első időszakban a Fidesz nem félt civilekkel reklámozni magát, az utóbbi években a közösség helyett az egyéni státuszt hirdetik ezek a felületek.
A Fidesz mindig is egyszerű, könnyen értelmezhető üzenetekkel próbálta elérni a »vásárlókat«. Előrejelezni azonban nem tudjuk, hogy a 2018-as kampányban milyen plakátokkal fog megjelenni. Vajon előkerül-e újra a narancs vagy Orbán marad az egyetlen kínált érték a párt számára?”