„A kampány előtti nemkampány időszakában, azaz május 13 és augusztus 13 között a magyar kormány
10481-szer
jelentette meg a népszavazásra buzdító reklámjait a Kantar Media előzetes adatai szerint.
Tévében 6224,
közterületi felületeken 2078,
rádióban 1403,
napilapokban 542,
folyóiratokban pedig 53 megjelenés volt.
Az online médiás megjelenésekről nincs pontos adat.
A 10481 megjelenés elég combos, de nem erősebb, mint amit egy nagy telekommunikációs cég beletölt a médiába. Igaz, ott sokféle ajánlat különböző kreatívokkal fut párhuzamosan.
Aki nézi az olimpiát, biztos a fenti számoknál is durvább szőnyegbombázást érez, Nem véletlenül.
Augusztus 5 és 13 közötti időszakban a Miniszterelnökség ráerősített a MTVA-s felületekre. Ebben a 9 napban az M1-en a népszavazási kampány reklámjai futottak a legtöbbször,
140-szer.
Az M4-en, darabszám tekintetében a második helyre szorultak a kormányzati reklámfilmek,
211-szer
láthattuk őket 9 nap alatt.
De ne aggódjon senki, összes reklámidő-részesedésben az M4-en is magasan vezet a Miniszterelnökség, 9 nap alatt
4219 másodperc
reklámot rendeltek meg, ez az összes reklámidő majdnem
20 százaléka.”