Az álhírek terjesztésével a vesztünkbe rohanunk: ijesztő gyakorlat terjed a közösségi oldalakon
Négyből három hírt anélkül osztanak meg a felhasználók, hogy elolvasnák. Íme, az álhírek terjedésének pszichológiája.
Különös vízió a házelnök fejében. Egyszerre követel pártatlan és tárgyilagos, valamint kormánypárti közmédiát is.
„Érdekes időnként belelátni az emberek fejébe. A Kövérében szemlátomást teljes a zűrzavar.
Egyszerre követel pártatlan és tárgyilagos, valamint kormánypárti közmédiát is. Víziójában szerepel a jobbos sajtó, meg a balos sajtó, középen meg a jobbos közmédia. Ugyanakkor bírálja a tulajdonosi irányítást, és várja el, hogy akik viszont az ő tulajdonában vannak, azok fontolgatás nélkül engedelmeskedjenek neki.
Mintha az éppen vezető futballcsapatnak jogában állna megváltoztatni a szabályokat, és kötelezni a bírót a részrehajlásra.
Nem lenne még jobb, ha az aktuálisan hátrányban lévőket meg arra szorítanánk, hogy adják is föl a meccset? Sokkal, sokkal egyszerűbb lenne ez a világ – és Kövérnek mennyivel kedvesebb! –, ha egyszerűen betiltaná a nemkormánypárti-nemjobboldali médiát.
Mit számít az, ha abban sincs igaza a házelnöknek, hogy a média »nem esik át választáson«. Pedig dehogynem. Csak nem négyévente, hanem naponta.”