„– Az MTVA-nál miben hozott változást a kinevezése?
– Hosszú távban gondolkodunk, és a stratégia kialakításában én is részt vettem mint vezérigazgató-helyettes. Az az MTVA, amely jelenleg működik, az általunk bevezetett változtatásokkal és az elmúlt hónapok finomhangolásaival igazi közösségi média, amelynek ereje van. Sport- és hírműsoraink némelyike piacvezető, szórakoztató tartalmaink, mint például A dal vagy a Magyarország, szeretlek!, igen népszerű, televíziós arcaink ismertek, rádióműsoraink egy része tematizálja a napot és meghatározza a zenei trendeket. Nyilván voltak apró változások a kinevezésemmel, de ezek zömmel szervezeti változtatások, amelyekből a nagyközönség semmit nem érzékel, hiszen a közösen megfogalmazott célok nagy része már teljesült, és dolgozunk azon, hogy továbbiak is megvalósuljanak.
– Egytől tízig tartó skálán, ahol az egy az elfogult, a tíz pedig az objektív, hová sorolná az MTVA hírműsorait?
– Egyértelműen tízest adnék. A mutatóink is kiegyensúlyozottságra vallanak a kormánypárti és ellenzéki szerepeltetések kapcsán.”