Egyedül edz Frankfurtban Lisztes Krisztián – rossz döntés volt 18 évesen a Bundesligába igazolnia?
A magyar labdarúgó eddig alig kapott játéklehetőséget, kérdéses a jövője.
A megállapodás értelmében a cég három évre kötelezi el magát a Ferencváros labdarúgócsapata mellett.
Nyitókép, fotó: fradi.hu
***
Mint arról a 35-szörös magyar rekordbajnok honlapja beszámolt, a vadonatúj magyar parfümmárka, a mindössze három évvel ezelőtt alakult SUPERZ Budapest egy igazán látványos sikertörténet, hiszen ilyen rövid múlttal is mára Magyarország legnépszerűbb parfümbrandjévé nőtte ki magát.
Szerencsés Szabolcs, a SUPERZ. Budapest alapítója többek között elmondta, „a parfümkészítés is csakúgy, mint a labdarúgás, szenvedély és művészet. Hatalmas megtiszteltetés és büszkeség, hogy minden idők legeredményesebb magyar futballklubjának mezén jelenhetünk meg. Biztos vagyok benne, hogy közösen, egymást erősítve még nagyobb sikereket érhetünk el a közeljövőben”.
A megállapodás kapcsán Igaz András, a SPORTFIVE Hungary Kft. – mint a Ferencváros férfi labdarúgócsapatának kizárólagos szponzorációs és marketingügynöksége, valamint a Groupama Aréna üzemeltetője – nevében hozzáfűzte, „büszkék vagyunk arra, hogy ismét egy nagyon komoly megállapodást sikerült megkötnünk”.
A klubhonlap arról is beszámol, hogy az együttműködés értelmében a mezek hasi oldalán lesz látható a SUPERZ. Budapest logója, valamint hogy a mezszponzoráció mellett több izgalmas aktivitást foglal magában az együttműködés, melyre a közeljövőben derül majd fény.