A republikánusok nem fogják beengedni a női mosdóba az új demokrata transz képviselőt
Nancy Mace képviselő már be is nyújtott egy javaslatot, hogy kizárja a biológiai férfiakat a női mosdóból.
Sokakat felháborított, hogy egy női fürdőruhát férfiakkal népszerűsít a cég.
Nagy botrányt kavart az Adidas új reklámja, melyben a német sportszergyártó legújabb fürdőruháját egy olyan modellel adták el, akinek
szőrös a mellkasa, és a nemi szervénél „dudorodik valami”.
A legújabb fürdőruhaszett az Adidas „Pride 2023” kollekciójának része, és a weboldalon a női részlegben vásárolható meg. Az Adidas szerint a fürdőruha „az önkifejezés, a képzelet és a rendíthetetlen hit ünnepe, hogy a szeretet összeköt”.
A kommentelőknek több sem kellett, a gyártót szétszedték a Twitteren. A Daily Wire alapján egyikük azt követelte a sportszergyártótól, hogy fitt és szexi női modelleket akar látni a reklámokban, mert
Egy másik kommentelő csak annyit írt a jelenségre: undorító és bizarr. Az Adidas vélhetően már bánhatja az új modellválasztást, hiszen többen is arról írtak, a márka felkerült az egyre bővülő listára, ahonnan az emberek már nem vásárolnak többé.
Azt hiszem, ez a fürdőruha nem nekem való, és nem is a legtöbb nőnek”
– jegyezte meg egy Twitter-felhasználó. Volt olyan is, aki azt írta, hogy a vállalatok teljesen alábecsülik az ilyesfajta marketingből fakadó haragot és undor mértékét.
Nyitókép: Twitter