Újabb csapás érte a szélsőbalos propagandát folytató Harvard Egyetemet

Az amerikai kormány újabb százmilliókat vont meg az antiszemita Harvard Egyetemtől, akik bőrszín, nem és származás alapján diszkriminálnak.

Sokakat felháborított, hogy egy női fürdőruhát férfiakkal népszerűsít a cég.
Nagy botrányt kavart az Adidas új reklámja, melyben a német sportszergyártó legújabb fürdőruháját egy olyan modellel adták el, akinek
szőrös a mellkasa, és a nemi szervénél „dudorodik valami”.
A legújabb fürdőruhaszett az Adidas „Pride 2023” kollekciójának része, és a weboldalon a női részlegben vásárolható meg. Az Adidas szerint a fürdőruha „az önkifejezés, a képzelet és a rendíthetetlen hit ünnepe, hogy a szeretet összeköt”.
A kommentelőknek több sem kellett, a gyártót szétszedték a Twitteren. A Daily Wire alapján egyikük azt követelte a sportszergyártótól, hogy fitt és szexi női modelleket akar látni a reklámokban, mert
Egy másik kommentelő csak annyit írt a jelenségre: undorító és bizarr. Az Adidas vélhetően már bánhatja az új modellválasztást, hiszen többen is arról írtak, a márka felkerült az egyre bővülő listára, ahonnan az emberek már nem vásárolnak többé.
Azt hiszem, ez a fürdőruha nem nekem való, és nem is a legtöbb nőnek”
– jegyezte meg egy Twitter-felhasználó. Volt olyan is, aki azt írta, hogy a vállalatok teljesen alábecsülik az ilyesfajta marketingből fakadó haragot és undor mértékét.
Nyitókép: Twitter