Trump alelnökjelöltje is elment Joe Rogan műsorába
Három órán keresztül beszélgettek Vance-ék mindenről. (VIDEÓ)
Hogyan lesz egy elkerülhetetlenül közelgő katasztrófa egy magazinműsor színes híre vagy az üzleti haszonszerzés eszköze? Hogyan tudja egy egész társadalom lesöpörni a szemmel látható, nap mint nap tapasztalható jeleket? Az igazán jó filmek mindig a társadalom legfeszítőbb kérdéseit tematizálják, tükröt tartanak a közönség számára. A nyár vége még tartogathat néhány nyugodt filmezős estét.
A Don’t Look Up egyértelmű, klímaváltozásra vonatkozó áthallásokkal mutatja be annak szürrealitását, ahogyan az emberiség csak azt a fenyegetést veszi komolyan, amit már saját bőrén tapasztal, minden másnak találunk olyan narratívát, amellyel ignorálhatjuk.
egy meteor közelgő becsapódásának analógiájával. A főszereplő, Leonardo DiCaprio híres fenntarthatóság iránti elkötelezettségéről, például befektetője az Aspirationnek, a legnagyobb zöld neobanknak.
Az első, 2018-as epizód például a Volkswagen emissziós botrányáról szól. A német autógyártó szándékosan technológiailag manipulálta járműveit, hogy azok a valós üvegházhatású gáz kibocsátás töredékét produkálják a tesztek során.