Ezek közül a legfontosabbak talán a fizetések, vásárlások, közösségi médiás felületek használata, taxi rendelés, hotelfoglalás, orvosi tanácsadás igénybevétele, videojátékok és koncertjegyek vásárlása. Jól látható tehát, hogy az ázsiai szuperappok a paletta egyre nagyobb részét lefedik, így valóban folyamatos részei az ügyfelek mindennapjainak.
Míg Ázsiában egyértelműen nagy a hajlandóság arra, hogy mindent egy helyen intézzenek az emberek addig Európában azért itt még nem tartunk,
ahogy az Egyesült Államokban is csak most indul be a folyamat. Ez elsősorban a telítettebb piac miatt van, de sokan ódzkodnak is attól, hogy teljesen egy appra fókuszálják a főbb tevékenységeiket. Vannak azért kísérletek, ilyen például az orosz Tinkoff, ahol egyre több ügyfél él a szuperapp adta lehetőséggel, de ők érhető módon jórészt keleti irányba is terjeszkednek.
Az adás résztvevői azt is megállapítják, hogy Európában a pénzügyi szuperappok kora érezhetően elérkezni látszik,
ez azt jelenti, hogy sokan próbálnak minden pénzügyi és banki tevékenységet egymaguk nyújtani (számla, fizetések, hitelek, befektetések, zöld megoldások, családi banki megoldások, BNPL, cashback, adományok stb.), de a pénzügyi területen túl még csak kevesen mernek elmenni.