Hoppá: Sorosék nagyon hangolnak az elnökválasztásra

Épp az imént vásárolták be magukat egy olyan médiamammutba, amelyik pont a választást eldöntő tömeget győzködi Kamala Harris mellett.

A 2022-ben kezdődött felvásárlás hullám újabb szintet lépett.
Nyitókép: Alex Soros Facebook-oldala
A Soros Fund Management kiterjeszti befolyását az amerikai rádióadók fölött, miután többségi részesedést szerzett a csődbe ment Audacy vállalatban – olvasható a New York Post cikkében. A lap szerint a második legnagyobb amerikai rádiós cég megszerzése egy felvásárlási hullám része, melynek keretében a Nyílt Társadalom Alapítvány több más vállalat megszerzését tervezi.
Az Audacy legnagyobb részvényeseként a Soros Fund Management már 230 rádióállomás tulajdonosa az Egyesült Államokban.
Soros emellett olyan vállalatokat is meg akar szerezni, amelyek podcastok és hangoskönyvek gyártásával foglalkoznak. A felvásárlási hullám 2022- ben kezdődött, amikor egy Soros által támogatott cég kulcsszerepet játszott abban, hogy az Univision 60 millió dollárért eladta 17 spanyol nyelvű rádióállomását egy olyan cégnek, amelyet a Demokrata Párt korábbi tisztviselői vezetnek. Republikánus képviselők akkoriban arra figyelmeztettek, hogy Soros megpróbálja megszerezni az Egyesült Államokban működő összes spanyol rádióadót, hogy elhallgattassa a konzervatív véleményeket.
A cikket Közép-Európa szakértője, médiafigyelője és piackutatója, a CEPER szemlézte a mandiner.hu számára.