Itt a tél: de annyira, hogy már a légi közlekedésbe is kőkeményen bezavar
Jelentősek a késések.
Az utasok sem akarták elhinni, pedig az európai cég egész kreatívan kezelte a problémát.
Az itthon is ismert KFC gyorsétteremláncból rendelt utasai számára fedélzeti ellátást a British Airways egy, a Bahamákról Londonba közlekedő járatára, vette észre az airportal.hu. A légiközlekedési szaklap beszámolója szerint a járatot az induló repülőtéren nem megfelelően hűtött ételekkel akarta ellátni a földi kiszolgálást végző cég, amelyet a járat személyzete – tartva a potenciális fertőzésveszélytől és ételmérgezéstől – nem vett át. A bökkenő az volt, hogy mire a bahamai cég friss, megfelelő minőségű ételt tudott volna biztosítani a Boeing 777-es utasai számára, a járatnak már órák óta a levegőben kellett volna tartózkodnia, hogy érdemi késés nélkül megérkezzen Londonba.
A légitársaság ezért úgy döntött, nem vár ennyit, vészmegoldásként pedig a Kentucky Fried Chickentől rendeltek ételt. Persze ennyi embernek váratlanul az érintett étterem sem tudott bőséges ellátást biztosítani, így a transzatlanti járat utasai jóval kevesebbet fogyaszthattak útjuk során, mint általában – de legalább nem maradtak nagyon éhesek.
A közösségi médiában megjelent képek alapján a személyzet igyekezett oldani a hangulatot, ami persze nem jelentett minden utas számára elégséges megoldást, hiszen a járat utasai fejenként mindössze egyetlen csirkefalatot kaptak. Az út több mint 8 órát vett igénybe, ám a gyors(éttermi) megoldásnak köszönhetően a British utasai csak egy órát késtek.
Nyitókép: Twitter