A genderpropagandában mindig van lejjebb, és a következő szint a pedofília elfogadtatása lehet”
Ilyen mondatok hallatán minden jóérzésű szülőnek görcsbe rándul a gyomra, vagy ökölbe szorul a keze, hiszen először mind a saját gyermekeinkre gondolunk. Mi van, ha egyszer ők válnak ilyen borzalmak érintettjeivé? Kőszegről sok mindent elmond az az anekdota, amely szerint mikor a tudomására jutott, hogy az iskolában egy pedofil tanár gyakorta zaklatott fiúkat, a saját fiának azt tanácsolta, ne hagyja magát, azonban ennél ne menjen tovább. A magyar emberek túlnyomó többsége egészen másként gondolkodik. Idén februárban óriási botrány kerekedett abból, hogy egy 39 éves pedagógiai asszisztens azzal kérkedett, hogy egy 15 éves fiú a szeretője. Az Alapjogokért Központ történtekkel kapcsolatos közvélemény-kutatásában a válaszadók egyöntetűen, 95 százalékos arányban elfogadhatatlannak tartották a férfi tetteit, valamint az ilyen típusú kapcsolatokat.
A pedofília elfogadtatása természetesen nem új projekt a baloldali és liberális körökben, pláne a Nyugaton. 1968 neomarxista lázadói más célok mellett a szexuális szabadság kiterjesztését is zászlajukra tűzték, és – mint általában semmire – a gyermekek szexualitására sem tekintettek tabuként. A hatvannyolcasok egyik legismertebbje, az Európai Parlament zöldfrakciójának társelnöki tisztségét 2014-ig betöltő, a magyar kormányt még az utóbbi néhány évben is előszeretettel ostorozó Daniel Cohn-Bendit egyik könyvében egyes szám első személyben számolt be gyomorforgató, óvodás kisgyermekkel szerzett erotikus élményekről. Persze amikor emiatt kérdőre vonták, azt állította, hogy a történetei nem valósak, csak a „tekintélyellenes tiszta provokáció” jegyében születtek „a burzsoázia megbotránkoztatására”. Természetesen az is bőven több a soknál, ha tényleg csak gusztustalan fantáziálásról van szó, de az utóbbi években túl sok hasonló személyiségről – mások mellett Michel Foucault francia filozófusról és Gabriel Matzneff francia íróról – derült ki, hogy nem pusztán pártolta, mentegette a pedofíliát, hanem bizony művelte is.
Kőszeg Ferenc gondolatai éppen ehhez a pedofíliát mosdató irányhoz simulnak hozzá, amely az egyén „felszabadítása” felől közelíti meg az elfogadást, az „új prüdéria” leküzdését. A pedofil cselekmények egy részét szerinte el kell titkolni az erkölcscsősz, ítélkező társadalom elől, mert ezek hozzátartoznak az általa normálisnak gondolt élethez. Az Alapjogokért Központ évek óta figyelmeztet arra, hogy a genderpropagandában mindig van lejjebb, és a következő szint a pedofília elfogadtatása lehet. Ráadásul a határok elmosását, eltüntetését célul kitűző törekvések eredményeit már sajnos túlzottan jól ismerjük, hiszen a fentebb említett, magát efebofilnak (ifjúszeretőnek) nevező pedagógiai asszisztens ugyanezeket az érveket használta, csak éppen a nyilvánosság előtt nem a körúton belüli liberális elit nyelvén szólalt meg. Emlékezetes, hogy miután szembesült az ügye által keltett elemi közfelháborodással, közölte, hogy valójában az őt kritizálók értékrendjével van baj, illetve őt „nem tudja érdekelni”, hogy másoknak az övétől eltér a moralitása.
A gyermekvédelmi népszavazás és a közvélemény-kutatások eredményei arra utalnak, hogy a magyar emberekhez ezzel az őrült filozófiával szemben inkább az a kollektív szemlélet áll közelebb, amely hazánk alaptörvényét is áthatja. Ez a gondolkodásmód nem abból indul ki, hogy az egyén szabadságát a végtelenségig kell növelni, hogy mind szélesebb körben elégíthesse ki vágyait, hanem abból, hogy minden magyar felelős minden magyarért, kivált a gyermekeinkért. Következésképpen az őket érintő veszélyek elhárítása a közösség egészére tartozik, és az erre hivatott szerveknek kötelességük mindent megtenni. Itt nincs helye a pedofília semmilyen formájának, Magyarország nem az a hely, ahol a pedofil tettek elkövetői számot tarthatnak bármiféle elfogadásra, és az lmbtq-lobbi a p-vel is kiegészítheti az így is hosszúra nyúlt betűkollekcióját.