Moszkva üzent: „Franciaország, Magyarország, Spanyolország – ezek az országok megértik!”
Több-kevésbé konstruktív politikát folytatnak.
Több-kevésbé konstruktív politikát folytatnak.
Tisztelt rektor hölgyek és urak, válaszra se méltassák ezt a szerencsétlent!
A brüsszeli lap okot se talált arra, hogy miért hibáztassa a magyar miniszterelnököt.
Kína légitársaságai akkora versenyelőnybe kerültek az Oroszországot ért szankciók hatására, hogy azzal nem tudnak versenyezni.
Nem akármilyen módszerrel szeretnék megállítani „az orosz háborús gépezet táplálását”.
Évek óta megy a „keménykedés”, de az orosz gazdaság ennek ellenáll.
A szankciók időtartamának akár határozatlan időre való meghosszabbításához a tagállamok egyetértése szükséges – írta a neves brit lap.
A MOL-vezér szerint „az egész régió letérdelne” orosz energiahordozó nélkül.
Tiszta a kép. A szankciók célt értek, csak nem úgy, ahogy azt a Nyugat képzelte.
Josep Borrell úgy véli, hogy az izraeli miniszterek által tett kijelentések egy része „egyértelműen ellenkezik a nemzetközi joggal, és háborús bűnök elkövetésére buzdít.
A brüsszeli diplomaták már ismerték a forgatókönyvet.
A hivatalos indoklás szerint erre azért került sor, mert „aggódnak”.
Meglepődtek azon, hogy Oroszország milyen gyorsan átszervezte termelését.
A szankciók olyannyira rosszul sültek el, hogy az orosz hadiipar ma jóval erősebb, mint arra bárki számított.
Az ukrán logika a legjobb logika – tette hozzá szarkasztikusan az influenszer.
Az Ukrtransnafta úgy fogalmazott, a kőolaj szállítása az európai országokba a tervek szerint történik.
Sajnálkoznak, amiért elfogyott a bátorság az Európai Unió vezetőiben, és nem követelnek szankciókat Orbán Viktor békemissziója miatt.
Egyre nehezebb úgy tenni, mintha értelme volna a szankciós tébolynak.
A szankciós politika (itt is) csődöt mondott, a kínai cég rendkívül sokat fejlődött az amerikai szankciók hatására.
Két szankció között a Mercedesek és BMW-k azért átcsusszanhatnának az oroszokhoz a németek szerint.