Arcátlan nyerészkedés olcsó repicuccokkal Tisza-módra: utánajártunk, hogy húzza le követőit Magyar Péter sleppje
2025. június 04. 14:34
Több mint duplájáért árulnak egy hétezer forintos táskát, miután rányomatták a logójukat.
2025. június 04. 14:34
3 p
1
16
86
Mentés
A Tisza Párt – olybá tűnik – nem válogat az eszközökben, ha pénzszerzésről van szó. Na most van ez a műanyag, vízlepergetős hátizsák, amit a Dressa Design oldalán bárki a magáévá tehet 7490 forintért (plusz szállítási költség). Ha valaki kicsit feldobná egy egyedi mintával, néhányszáz forintos felárért cserébe bármilyen mintát rá is nyomnak (ez még fontos lesz). Íme:
És akkor jöjjön egy fejtörő:
Ön megtalálja az 1 (egy) különbséget a két kép között?
Úgy van, helyen a válasz, valóban csupán egyetlen különbség van a két táska között: a csinos kis (saccra nem nagyobb, mint 10x10 cm) Tisza-logó.
A kételkedők kedvéért felhívnánk a figyelmet a két különböző weboldalon található leírásra és méretezésre, melyek tökéletes egyezést mutatva vezetnek egy kevéssé merész feltételezéshez:
Egy az egyben ugyanarról a termékről beszélünk.
Az egyiken ott virít Magyar Petiék míves címere, aminek vaskosan megkérik az árát, ugyanis közel 10.000 forinttal kérnek érte többet, mint amennyit a Dressa Design.
És akkor matekozzunk kicsit levezetésképp. A méretéből kiindulva a minta 260 forintjába került a Tiszának termékenként. Ha rendkívül nagyvonalúan számolunk, és csak a 10 darab fölötti mennyiségi kedvezményt feltételezzük, akkor a táskákat logóstul (7 116 + 260 =) 7 376 forintért vette meg a Tisza, amiket aztán 16 990 forintért adnak tovább a lelkes rajongóknak.
Tehát 9 614 forint üti a markát Magyar Péter csapatának minden egyes eladott táska után – és a többi terméket meg se merjük nézni.
Egy ponton túl nehéz Tölgyessy gondolatmenetével tartani. Nemcsak azért, mert nem értünk vele egyet, de azért is, mert néha önmagával is ellentmondásba keveredik.
Az elemző azt szeretné elhitetni a jobboldali nézőkkel, hogy ő tárgyilagos. Szavára a jobboldali nézőknek is érdemes figyelni. Pedig egy fenét tárgyilagos. Horváth K. József írása.
Ez azért nem akkora leleplezés. A "civilek" között is elterjedt gyakorlat, hogy a web-shopjukban kifejezetten drágán árulnak logózott termékeket. A vevők tudják, hogy ugyanazt másutt jóval olcsóbban megkapnák - lényegében mindkét fél támogatásnak tekinti a "felárat".
Azéé köll a vízálló málhazsák, mer' gyün a kánikula...
A tsz moslék logikája szerint.
Nadrágszíj, nyúlcipő, alusisak, barna csíkos gatya lesz, petru ungureanu?
Nomeg petifasza nyalóka...