Arcátlan nyerészkedés olcsó repicuccokkal Tisza-módra: utánajártunk, hogy húzza le követőit Magyar Péter sleppje
2025. június 04. 14:34
Több mint duplájáért árulnak egy hétezer forintos táskát, miután rányomatták a logójukat.
2025. június 04. 14:34
3 p
1
16
86
Mentés
A Tisza Párt – olybá tűnik – nem válogat az eszközökben, ha pénzszerzésről van szó. Na most van ez a műanyag, vízlepergetős hátizsák, amit a Dressa Design oldalán bárki a magáévá tehet 7490 forintért (plusz szállítási költség). Ha valaki kicsit feldobná egy egyedi mintával, néhányszáz forintos felárért cserébe bármilyen mintát rá is nyomnak (ez még fontos lesz). Íme:
És akkor jöjjön egy fejtörő:
Ön megtalálja az 1 (egy) különbséget a két kép között?
Úgy van, helyen a válasz, valóban csupán egyetlen különbség van a két táska között: a csinos kis (saccra nem nagyobb, mint 10x10 cm) Tisza-logó.
A kételkedők kedvéért felhívnánk a figyelmet a két különböző weboldalon található leírásra és méretezésre, melyek tökéletes egyezést mutatva vezetnek egy kevéssé merész feltételezéshez:
Egy az egyben ugyanarról a termékről beszélünk.
Az egyiken ott virít Magyar Petiék míves címere, aminek vaskosan megkérik az árát, ugyanis közel 10.000 forinttal kérnek érte többet, mint amennyit a Dressa Design.
És akkor matekozzunk kicsit levezetésképp. A méretéből kiindulva a minta 260 forintjába került a Tiszának termékenként. Ha rendkívül nagyvonalúan számolunk, és csak a 10 darab fölötti mennyiségi kedvezményt feltételezzük, akkor a táskákat logóstul (7 116 + 260 =) 7 376 forintért vette meg a Tisza, amiket aztán 16 990 forintért adnak tovább a lelkes rajongóknak.
Tehát 9 614 forint üti a markát Magyar Péter csapatának minden egyes eladott táska után – és a többi terméket meg se merjük nézni.
Nem véletlen, hogy a budapesti tiszás képviselők nevét sem tudtam megjegyezni, annyira súlytalanok. Bár ha rombolni és hergelni kell, akkor elemükben érzik magukat! Krupincza Mariann írása.
Ez azért nem akkora leleplezés. A "civilek" között is elterjedt gyakorlat, hogy a web-shopjukban kifejezetten drágán árulnak logózott termékeket. A vevők tudják, hogy ugyanazt másutt jóval olcsóbban megkapnák - lényegében mindkét fél támogatásnak tekinti a "felárat".
Azéé köll a vízálló málhazsák, mer' gyün a kánikula...
A tsz moslék logikája szerint.
Nadrágszíj, nyúlcipő, alusisak, barna csíkos gatya lesz, petru ungureanu?
Nomeg petifasza nyalóka...