A portál rávilágít: a decemberben közzétett üzleti beszámolóból azonban az derül ki, hogy így is hatalmas anyagi hasznot jelent Magyar Péternek a politizálás.
„Ezt minden létező módon igyekszik kihasználni; a Tisza Párt webshopjában például borsos összegekért lehet a párt logójával ellátott tárgyakat vásárolni, például olyan sodrófát is, ami 13 ezer forintba kerül” – írja a lap, majd hozzáteszik:
a Tisza Párt honlapja sokkal inkább egy online üzletnek tűnik, mintsem egy profi politikai párt oldalának.
A párttagságról vagy a párt vezetőiről szinte semmit nem lehet megtudni, miközben a párt webshopjában számos, a Tisza Párt logójával ellátott tárgyat lehet vásárolni: ruhát, táskát, bögrét, kötényt és különböző kiegészítőket, méghozzá rendkívül drágán.
A Tisza Pártos pulóverek ára 13 és 16 ezer forint között mozog, míg egy dzsekiért 19 ezer forintot is elkérnek, az úgynevezett Tisza prémium tüntetős szett 54 ezer forintot taksál.
A Magyar Nemzet érdekességként megemlíti, hogy nem Magyar Péter az egyetlen, aki saját márkás termékekkel próbál meggazdagodni az ellenzéki térfélen. A Demokratikus Koalíciónak ugyancsak saját webshopja van, ahol az időközben feloszlott, Dobrev Klára által vezetett árnyékkormányt reklámozó pólókat, pulóverereket, valamint tollakat lehet vásárolni. Illetve hozzá lehet jutni Gyurcsány Ferenc szakácskönyveihez is.