– írja a lap.
Kovács Krisztián, az Okoshír felelős szerkesztője ennek kapcsán azt nyilatkozta a Lakmusznak, hogy ők „egyszerűen az úgynevezett »influenszermédia« tartalomterjesztési stratégiáját követik: azaz figyelik, kinek van jelentős elérése a közösségi médiában, és a statisztikák alapján szólnak hozzá a legnépszerűbb bejegyzésekhez”.
A Lakmusz adatai szerint az oldal szerkesztői november közepétől január elejéig összesen 40 cikkben foglalkoztak Magyar Péterrel – országjárásának és a „Mennyből az angyal” jótékonysági akciónak a pécsi, nyírszőlősi, tiszadobi, bicskei, miskolci, debreceni állomásáról is beszámoltak.
Kovács Krisztián arról is beszélt a Lakmusznak, hogy
a cikkeket nem kizárólag az AI írja, hanem bizonyos pontokon az Okoshír hús-vér közreműködői is „belenyúlnak” az elemzésekbe, az oldalon azonban sehol nem jelzik, mely részek származnak tőlük.