a helyileg összekötött gépeken zajlott az akció, aminek az előnye nemcsak az volt, hogy közösség szempontjából a játék nem szétbombázta, hanem összehozta az embereket, de megvolt a közvetlen kapcsolat is, ha valaki nagyon szemét stílusban játszott.
Aztán a decemberben megjelent Quake III Arena komoly konkurenciát jelentett egészen másfajta, fizikára építő mozgáslehetőségeivel, ami miatt újabb háború indult, de ezúttal már a játékosok kegyeiért. Az Unreal Tournament azonban így is négy folytatást szült, így 2002-ben az Unreal Tournament 2003, majd 2004-ben az Unreal Tournament 2004, illetve 2007-ben az Unreal Tournament 3 segítségével éledt fel a legenda, miközben az Unreal Tournament-rebootot 2018 decemberében hivatalosan is törölték.
Legendás születésnap
Sok mindent lehet mondani, pláne, hogy a Quake-esek és Unrealesek között néha vérre menő harcok dúltak, de azt gondolom, hogy az Epic és a Digital Extremes egy igazi klasszikust készített el, amely azóta is hatással van a játékokra, játékfejlesztőkre, játékosokra. Akadnak még LAN-partik, akár a Call of Duty és a Battlefield alapjai is részben ide vezethetők vissza, stílusával és megoldásaival pedig az Unreal Tournament egy könnyen felidézhető szeletét, egy emlékezetes résztvevőjét jelenti a videójátékos iparnak és a multiplayer játékoknak.
Aki pedig megmondja, hogy a Multi és az Ultra Kill után mi következett, az kap egy virtuális pacsit! Boldog születésnapot!