Sárospataki hátsó ajtó: Magyar Péter megúszta a sajtó kérdéseit és a tüntetők haragját! (VIDEÓ)
Rutinosan menekül a Tisza-vezér.
A legtöbb hirdetés nem közvetlen politikai üzeneteket hordoz, hanem a webshopjukat és az úgynevezett rendszerváltó tagságot reklámozzák, azaz a biznisz került előtérbe.
Nyitókép: Magyar Nemzet/Kurucz Árpád
Bár tavasszal Magyar Péter még büszkén jelentette be, hogy követőit organikus eléréssel éri el, a nyár folyamán a Tisza Párt vált Magyarország legnagyobb politikai hirdetőjévé a Facebookon és a Google-n – írja a Magyar Nemzet.
Néhány hónappal ezelőtt Magyar Péter még felháborodottan írt arról közösségi oldalán, hogy a Fidesz mennyit költ hirdetésekre a kampányidőszak alatt, most viszont fordult a helyzet, és kiderült, hogy az ő kiadásaik is jelentősen megugrottak.
Miközben a többi párt, politikus és különböző politikai kommentátorok visszafogják hirdetési költéseiket, Magyar Péterék bőkezűen költenek:
az elmúlt hónapban, július 25. és augusztus 23. között a Tisza Párt 3,5 millió forintot fordított Facebook-hirdetésekre
– derül ki a HVG összeállításából.
Ez a tény azonban nem kapott külön Facebook-bejegyzést, ahogyan az sem, hogy a Google-hirdetésekre még többet költöttek.
A Tisza Párt június eleje óta 8,3 millió forintot szánt YouTube-reklámokra, amelyből hatmilliót csak a választások előtti héten költöttek el.
Érdekes módon a legtöbb hirdetés nem közvetlen politikai üzeneteket hordoz, hanem a webshopjukat és az úgynevezett rendszerváltó tagságot reklámozzák. Azaz nem a mondanivaló, a politikai program, hanem a biznisz került előtérbe.
***