Szikrákat szórt, miközben pörgött egy autó az M1-es autópályán (VIDEÓ)
![](https://cdn.mandiner.hu/2024/02/ofQZFdGqtEF0L9zUsz48U1Pm1mDvV4XdAEVdHQsRavo/fill/276/155/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzE3NDU5YTdlYWM4ODQ3NTM4MGFkYTVlNjliMjVjMTM0.jpg)
Hátulról hajtott neki egy kamionnak – a személygépjármű húzta a rövidebbet.
![](https://cdn.mandiner.hu/2024/02/ofQZFdGqtEF0L9zUsz48U1Pm1mDvV4XdAEVdHQsRavo/fill/276/155/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzE3NDU5YTdlYWM4ODQ3NTM4MGFkYTVlNjliMjVjMTM0.jpg)
Minden negyedik baleset itt következett be 2022-ben.
Az autópályákon 12 százalékkal kevesebb, 114 baleset történt 2023 utolsó negyedévében, ebből hat volt halálos – közölte a Központi Statisztikai Hivatal. A száz kilométernél hosszabb autópályákon száz kilométerre átlagosan tíz baleset jutott tavaly az utolsó három hónapban, a balesetek számát tekintve a legtöbb (40) az M1-esen, a legkevesebb (5) az M7-esen következett be – írja a Világgazdaság.
A lap arról is beszámolt, hogy
évek óta a hazai autópályákon a legtöbb baleset az M1-es történik,
ahol tavalyelőtt (2023-as teljes évről még nincs pontos adat) regisztrált 582 balesetből 146, tehát minden negyedik itt következett be. De ugyancsak veszélyesnek számít az M3-as és M5-ös autópálya.
Az M6-os és M7-es autópályákon már nagyobb biztonságban lehet közlekedni, ugyanis kisebb a valószínűsége a baleseteknek.
Az M0-s meglepő módon a középmezőnyben végzett 85 személysérüléssel járó balesettel.
***
Ezt is ajánljuk a témában
Hátulról hajtott neki egy kamionnak – a személygépjármű húzta a rövidebbet.
Nyitókép: MTI/Lakatos Péter