Legutóbb márciusban volt műszaki vizsgálaton az M7-esen balesetet szenvedett autóbusz

2021. augusztus 16. 18:13

A vasárnap hajnalban, az M7-es autópálya 70-es kilométerénél történt balesetben hét nő és egy férfi vesztette életét.

2021. augusztus 16. 18:13
null

„A balesetkor forgalomban lévő Mercedes busz 2013-as évjáratú, kifogástalan műszaki állapotú, és 2021. márciusában volt utoljára hatósági műszaki vizsgálaton. Folyamatosan karbantartott és ellenőrzött jármű volt, melyet lényegesen hosszabb utakra is igénybe vettek” – írta meg az utazást szervező Rolitúra Telexhez eljuttatott közleményére hivatkozva a Liner.hu.

A sofőr a baleset előtt 45 perccel kezdte meg vezetési idejét

Az utazásszervező cég a közleményben megerősítette azokat a korábbi értesüléseket is, melyek szerint az autóbuszt két gépkocsivezető váltva vezette, valamint egy idegenvezető kísérte a csoportot. A baleset idején vezető sofőr a hajnali 20 perces egészségügyi szünetet követően Balatonlellénél, a baleset előtt megközelítőleg 45 perccel kezdte meg vezetési idejét. A közleményben arra is kitértek, hogy a busz egy egynapos horvátországi útról érkezett volna vissza Magyarországra.

Nyitókép: MTI/Vasvári Tamás

Összesen 51 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Mr.Falafel
2021. augusztus 17. 22:11
Egy éber sofőr, aki defektet kap, fékez és igyekszik ellenkormányozni, s közben ordítani az utasoknak, hogy kapaszkodjanak. Úgy 30 métert gördeszkázott a korlát tetején, de közben sem jött ki egy hang sem a torkán. Lehet, néma sofőr volt. Vagy kibaszott higgadt. Ugyan mit óbégatna, mikor úgysem kerülheti el a pillért?
Illieral
2021. augusztus 16. 22:22
A busz jobb oldalán lévő kerekek épek, szóval a durdefekt a jobb oldalon nem valószínő. Nem zárnám ki az elalvást, mégsem volt anyira kipihent, ilyen van. Bár a soförnek abban igaza van, hogy két embernek 600 km, tényleg nem távolság.
józan paraszti ész
2021. augusztus 16. 20:59
Egy autópálya fölött építeni egy felüljárót pillér nélkül nem túl nagy feladat,mondjuk a töltés és a pálya vonala közti távolságot elég lenne szabályozni, pl 20 m, mert ennyi "földúton felébred mindenki. pl így: https://hu.wikipedia.org/wiki/M15-%C3%B6s_aut%C3%B3p%C3%A1lya_(Magyarorsz%C3%A1g)#/media/F%C3%A1jl:M15_aut%C3%B3p%C3%A1lya,_Magyarorsz%C3%A1g_(2010).jpg
Burg_kastL71-C
2021. augusztus 16. 19:41
Most este látom, hogy kijavították az összeroncsolódott terelőkorlátot az M7 esen a híd előtt. Ugyan az a hibás tervezés, mint az Olaszországi esetnél !!! AZ EGYSZINTES KORLÁT, AZ NEM FOG MEG EGY BUSZT, VAGY KAMIONT ! A betonoszlopok előtt kétszintesre lenne szükség. Az olaszországi tragédia helyszínén már kétszintesre módosítottak.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!