Így építenek Magyarországon repülőgépeket
A Magnus Aircraft saját tervezésű és kivitelezésű repülőgépeit a világ minden tájára szállítják már. A cég pécs-pogányi gyárában jártunk.
A teljes útvonal 358 km volt, több mint 20 fordulóval, és közel 2 órát vett igénybe.
A magyar, kétszemélyes, oktató és sportrepülőgépeket fejlesztő, gyártó és forgalmazó vállalat Magyarország legnagyobb karácsonyfáját rajzolta Magyarország egére és a virtuális radarok képernyőjére tegnap – írja az AIRportal.hu.
Vári Gyula főpilóta, Horváth Hanna, Faragó Pista és Fábián Gábor berepülőpilóták két Magnus Fusion 212 repülőgéppel kötelékben repülték le a speciális útvonalat, amelynek köszönhetően egy karácsonyfa forma volt látható a repülőgépeket nyilvánosan élőben követő applikációban, a Flightradar24.com oldalon.
A vállalat belső szabályzata szerint a berepülő pilótáknak kötelező „útvonal-repülést” is gyakorolniuk, így ez a speciális alkalom is egyike volt az ilyen készségmegőrző gyakorlatoknak.
A teljes útvonal 358 km volt, több mint 20 fordulóval, és közel 2 órát vett igénybe.
A Fusion repülőgép-kötelék útvonala ezen a linken játszható vissza.
A magyar fejlesztésű Fusion 212 kialakításának, szerkezetének és gazdaságos üzemeltetési igényeinek köszönhetően ideális oktatógép, mely alkalmas az upset recovery training (vagyis kontrollálatlan repülési helyzetek elkerülése) megnevezésű, baleset-megelőzési céllal létrehozott nemzetközi programban való felhasználásra is.